Beli Basikal Guna Duit Raya

Assalam, makpak dah start kira duit raya anak-anak ke tu? mesti dapat banyak kan? hahaha jangan guna pula, kesian kat anak-anak penat cari duit raya muehehee. Ramai mak pak yang simpan duit anak di Tabung Haji ataupun bank kan?, untuk kami kali ni bagi can lah kat anak-anak merasa sendiri hasil duit raya dorang, bak kata anak sulung, duit dah banyak kat bank, nak beli basikal pula HAHAHA, ada-ada jelah anak-anak ni kan, layan jeler….

basikal budak

Harga 4 basikal ni RM1K+, tapi dapat tawar jadi RM910, balance bapak dorang tambah bayar hahaha, kata sayang anak kan hehehe.

Boleh je pun kami belikan dorang ni tapi dah dorang nak juga beriya nak guna duit raya dorang kan, ikut jelah janji dorang bahagia hahhaa, nak lah juga kot merasa duit sendiri tu hehee.

Alhamdulillah terima kasih pada semua yang bermurah hati memberikan anak-anak kami duit raya,  semoga semakin murah rezeki kalian semua, Aamiin.

Anak-anak dapat duit raya RM740, dan ada lagi duit raya baru dapat belum buka dari sampul hahahha. Raya kan sebulan giteww 🙂

 

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at [email protected] , thank you :)

View all posts by yanmie

12 Comments on “Beli Basikal Guna Duit Raya”

  1. wahh . banyaknya duit raya yang anak2 sis dapat yea.. huhu.. rezeki anak tu.. siap boleh beli basikal tu.. mesti sampai besar jadi kesayangan basikal tu sebab dibeli dengan duit raya sendiri.. hee

  2. They seem a happy kid after buying their own bicycle using own Raya money. I proud of them as they plan it well their own money since young.

  3. seronoknyer jadi kanak-kanak kan..boleh dapat duit raya, tak perlu fikir lain benda selain main dan kalau tiba hari raya boleh rakan sakan..balik ke rumah kira duit raya pastu mencongak apa yang nak dibeli..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge