Kadar Zakat Fitrah Di Seluruh Negeri Malaysia 2017

Assalam, alhamdulilah syukur ALLAH beri kita peluang untuk menunaikan ibadah puasa pada tahun ini, semoga ALLAH berkati kita dibulan Ramadhan ini dan Jangan lupa untuk memunaikan Zakat Fitrah bagi yang berkemampuan ye.

kadar zakat fitrah malaysia 2017

Berikut hakak share kan Kadar Zakat Fitrah Di Seluruh Negeri Malaysia 2017. Jangan lupa untuk menunaikan tanggungjawab kita bagi yang berkemampuan untuk menunaikan Zakat ye.

Hari ni dah 3 Ramadhan, kejap je kan? korang dah buat ke persiapan raya? cewahh puasa baru 3 hari dh sibuk nak raya hehee. Hakak persiapan dah lama, sebulan sebelum puasa hakak dah pulun shoping coz hakak malas nak shopping last minit atau bersesak-sesak kat mall plus anak-anak pun puasa takut dorang letih nak berjalan, lagi panas terik ni kan..huhhu.

Tapinya baru teringat songkok dan butang baju melayu belum ada hahaha. ok nanti nak cari, nak sesiap jap nak gi cari barang, pegi awal pagi nanti balik awal boleh tido kejap heheh.

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

11 Replies to “Kadar Zakat Fitrah Di Seluruh Negeri Malaysia 2017

  1. Puasa dah dekat separuh dah. Rasa macam baru je berpuasa. Baju raya lum beli. Esok kot. Kat sini tak perlu sesak2 kecuali minggu akhir. Beli ala kadar je pun. 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge