Faizul Juara Akademi Fantasia 2013

Assalammualaikum, Konsert akhir akademi fantasia 2013 telahpun berakhir, tahniah diucapkan kepada Faizul Juara Akademi Fantasia 2013, beliau membawa pulang hadiah wang tunai berjumlah RM100,00 ribu, kontrak rakaman RM100,00 berserta trofi.

Faizul Juara Akademi Fantasia 2013

Tahniah juga kepada pemenang yang lain, tempat ke 2 AZHAEL, tempat ke 3 Amirah, tempat ke 4 Indah, tempat ke 5 Nabila, tempat ke 6 Aisyah dan anugerah AF Buzz AZHAEL.

Sejujurnya saya tidak pernah menonton hingga habis konsert af 2013 ini setiap minggu, paling lama pun boleh tengok 5 minit je, lepas tu tukar channel, tak tahulah kenapa susah sangat nak melekat kat konsert AF kali ini, dan barulah konsert final ni saya tengok sepenuhnya heheee. Tahniah pada pemenang, orang senegeri ni kikikiki.

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

View all posts by yanmie

2 Comments on “Faizul Juara Akademi Fantasia 2013”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge