Hari Lawatan Keluarga Di Kem PLKN Princess Haliza Sepang

Salam, hujung minggu yang lalu kami ke Sepang untuk Hari Lawatan Keluarga Di Kem PLKN Princess Haliza, Melawat Adik Di Kem PLKN tersebut, ini kali ke 2 kami sampai ke sini, untuk hari lawatan baru ni, perghh ramai betul mak pak yang datang melawat anak-anak, suka pulak nengok macam-macam ragam orang, kita boleh lihat kemeriahan 1Malaysia disini.

kem plkn princess haliza sepang

Ajak sekali Makcik-makcik Irfan gi melawat adik, 1st diorang sampai kat sini, hari tu kami anak beranak je, kali ni memang meriah betul lah berkumpul adik beradik macam ni, banyak betul cerita yang disembang hihihi.

kem plkn princess haliza sepang

Kami siap bawakan makanan untuk stok dia makan-makan dalam kem tu nanti, ada Maggi, Biskut, Milo 3 in 1, Air tin, Gula, keropok, sabun..macam-macam lagi lah. Jangan tanya macam mana cara diorang masak Maggie ni HAHAHAHA, ok lawak!, oh ye dalam Kem ni ada kedai tau, tapi mahal sikitlah barang-barang jualan tu, sebab tu bawakan dia makanan dari luar, jemu katanya makan makanan kat sini, so dapat Maggi tu kira sedap sangat dah bagi dia HAHAHAHA, hantu Maggi!

kem plkn princess haliza sepang

Buat gaya Gwiyomi

kem plkn princess haliza sepang

Last sebelum balik, tengok gambar dia pegang M16 semasa latihan nembak, perghhh~

– Untunglah siapa yang dapat masuk PLKN ni sebenarnya!

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

10 Replies to “Hari Lawatan Keluarga Di Kem PLKN Princess Haliza Sepang

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge