Nera AF9 – Lirik Lagu Hatiku Milikmu

Salam, haishhhh orang lain dah lama suka lagu Hatiku Milikmu nyanyian dari Nera AF9, saya pulak baru nak suka kat lagu nie hehe, serius makin lama dengar makin sedap pulak telinga ni mendengar lagi ni, ok layan jom Lirik Lagu Hatiku Milikmu dari Nera AF9.

Kannnn mendayu-dayu lagi ni, pagi ni je dah berapa kali mainkan hehehe, rasanya lagu ni macam biasa dengar kat drama TV, tapi tak pasti drama apa huhuhu.

LIRIK LAGU HATIMU MILIKKU – NERA AF9

Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu
Memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu.
Membuatku terpaku

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikmu jua
Ku sayang padamu..
Kan ku abadikan di kau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikmu jua
Ku sayang padamu..

Bagai bahtera
Dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
oh.. cintaku
oh..
Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Kucinta padamu..
ooohh.
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatimu milikmu jua
Ku sayang padamu..

Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Dalam hidupku ini

.

– Hatiku Milikmu ^_____^

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

13 Replies to “Nera AF9 – Lirik Lagu Hatiku Milikmu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge