OST Kasih Alia TV3 – Teriakan Kalbu (Fida Ibrahim)

Salam, siapa tengok Kasih Alia di Slot Akasia TV3? bestkan? tak pernah miss lagi tengok drama tu, tak sabar nak tengok bebudak tu jadi besar, sebab kasih tu kalau besar jadi Fida, hehehe. Oh yea sebenarnya saya mencari OST Kasih Alia TV3 – Teriakan Kalbu (Fida Ibrahim), penat juga menggoogle tapi tak jumpa, sedap betul lagu tu mendayu-dayu huhuhu.

Promo Kasih Alia

Lagu yang bertajuk Teriakan Kalbu itu di nyanyikan sendiri oleh Fida, sedap jugak suara fida nie, dulu pun masa drama Epilog Syurga Cinta, Fida sendiri yang menyanyikan OST drama tersebut.

– Sesiapa yang tahu Lirik Teriakan Kalbu mohon share yea ^____^ , thanks!, kalau saya jumpa nanti saya update semula.

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

21 Replies to “OST Kasih Alia TV3 – Teriakan Kalbu (Fida Ibrahim)

  1. Lirik Lagu Teriakan Kalbu

    Tiada lagi kan ku terdaya
    Tak mungkin nadi berdenyut cinta
    Kau pergi tanpa aku merela
    Dan hadir saat duka

    Menanti bayang muncul tiada
    Setelah kau janjikan ku bahagia
    Kau hilang tanpa aku menduga
    Jiwa terhenti nokhtah

    Teriakan kalbu merindukan jiwa
    Mengapa akhir aku terpendamnya cinta
    Dan kau tinggalkan hanya tinta
    Mencoret nada hampa..

    Uuuhhhhh…………..

  2. Tiada lagi kan ku terdaya
    Tak mungkin nadi berdenyut cinta
    Kau pergi tanpa aku merela
    Kau hadir saat duka

    Menanti bayang muncul tiada
    Setelah kau janjikan ku bahagia
    Kau hilang tanpa aku menduga
    Jiwa terhenti noktah……………

    Teriakan kalbu merindukan jiwa
    Mengapa akhir aku terpadamkan cinta
    Yang kau tinggalkan hanya kisah
    Mencoret nada hampa..

    uuuhhhhh…………..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge