Hentian Bas Puduraya Bocor dan Banjir

Salam semua, siang tadi tengok kat facebook ada kawan-kawan share video pasal hentian bas puduraya bocor dan bajir, setahu Yan baru nie tengok berita dan Malaysia Hari Ini di TV3, Nurul Syuhada bersiaran langsung dari sana. Mereka memaparkan suasana hentian puduraya yang sangat cantik dan mewah dari sebelumnya.

.

Difahamkan kos perbelanjaan untuk membuat hentian bas puduraya ini menelan belanja jutaan ringgit, banyak okeh bukan sikit, tapi belumpun lama perasmiannya kini hentian bas puduraya sudah menunjukkan kebocoran.

puduraya baru

[Sumber : cari.com.my]

Facilities

Nett Lettable Area  (NLA) : 181,324 sqft
Description : Bus terminal  / Business Space / Office / Hotel
Total Lots : 175 lots – businesses
16 lots – offices
102 lots – ticket counter/ 23  platforms
1 hotel
10 teksi/ telecommunication/ store/car wash
Number Of Parking Lots : 383  Lots
Number Of Motorcycle Lots : 123 Lots
Current Available Types Of Business : Food Stall, Titbits, Kiosk,  Retails, Book Store, Office,  Services,
Salon, Internet Café, Tailor.
Person In Charge : a) Che Norlia Hashim
b) Mat Nor Rahim
Phone No. : 03-20786018
Fax No. 03-2070 6179
Email norlia@udamall.udanet.com

Nota Yanmie : Macam air terjun~

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

33 Replies to “Hentian Bas Puduraya Bocor dan Banjir

  1. Ajoi tak pernah menjejakkan kaki di Puduraya yang berwajah baru ni.Mesti best..biasa la leaking tu..mungkin ada benda tersumbat.Teringat masa pindah ke kampus UiTM baru kat Penang dulu.Bocor sana sini.Lepas 1 Semester semua dah ok..Pasni kena la jaga maintenance.Tak la nampak buruk je nanti
    Ajoi recently posted..Aku seorang Usahawan Blogshop-PrologMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge