Hidup seorang blogger – Contest SEO

Salam semua, selamat malam! jangan terlajak bangun sahur pagi nanti yea, Ok Yan ada satu berita gembira di mana salah satu contest yang Yan nanti-nantikan jugak iaitu Contest yang berbentuk SEO, dimana Bro Denaihati dengan ini mengadakan Contest Hidup Seorang Blogger.

Menarik bagi Yan contest nie sebab boleh menilai tahap permainan SEO blog tersebut, so kiranya Yan nak tengok jugak tahap SEO blog Yan nie dikalangan rakan-rakan yang lain…ekeke tahu ramai yang mantap-mantap dalam SEO nie, so jom kita bersaing dengan cara sihat, yeay!! hidup blogging!! menang kalah belakang cerita 🙂

Korang meh lah join Contes SEO yang dianjurkan oleh Bro Denaihati nie, yang pasti setiap contest yang Bro Denaihati buat pastinya lumayan.

meh terjah kat link bawah, jangan lupa baca sekali syarat2 penyertaan 🙂

SEO Contest  – Hidup Seorang Blogger

.

Nota Yanmie : Entry ini adalah entry promosi untuk Contest Hidup Seorang Blogger

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

View all posts by yanmie

64 Comments on “Hidup seorang blogger – Contest SEO”

    1. lor nk segan apa kak, xde benda nk disegankan 🙂
      takde istilah hebat2 kak, yan nie mana ada hebat…saje nk meriahkan contest tu, mana tau leh menang..ekeekeke

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge