Spain Juara Piala Dunia 2010

Salam semua, pasti ramai yang tak cukup tido pagi nie kan, ntah-ntah ramai yang amik MC ataupun EL pagi nie, hahaha semua nie disebabkan demam bola, maklumlah semalamkan Final Piala Dunia. masing-masing punya ramalan tersendiri, tak cukup dengan ramalan manusia, binatang pun buat ramalan jugak…ehehe terutamanya si Paul yang terlebih glemer dari pemain negaranya sendiri…nnggee~~

ternyata ramalan si Sotong Paul Octopus memang benar bahawa Spain yang akan menjuarai piala dunia 2010.

Sepanyol menjuarai Piala Dunia FIFA 2010 selepas menewaskan Belanda 1-0 pada perlawanan akhir di Soccer City malam tadi 🙂

Nota Yanmie : Yeehhaaa hati rasa gumbira sebabnya ramalanku benar belaka…ekekke *tak ketinggalan jugak tu meramal..hahaha*

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at [email protected] , thank you :)

View all posts by yanmie

11 Comments on “Spain Juara Piala Dunia 2010”

    1. hehehe….spain menang..ekeke 🙂

      ha ye kak xleh masuk..sedih betul..huhu, blh masuk dr cache je, blh baca entry lama2. iklan pun xleh nk klik sbb invalid domain name bila masuk kat cache…huhu

    1. Eyri akak dh try bnyk kali masuk blog eyri tp xblh. Dah 2 hari xleh masuk, xtau napa. Ada jugak beberapa blog berdomain sendiri yg menggunakan flatform blogger akak xleh buka. Huhuhu sedey…takpe nnti akak cuba lg sampai tembus 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge