Musim buah datang lagi

Salam semua, yeeehhaa musim buah datang lagi. Kat rumah MIL nie macam-macam buah ada yang dah masak, terutamanya buah rambutan, merah gebu gitu, memang menggeramkan 🙂 layan gambar anak-anak dengan buah rambutan yang baru aje Pak Anjang diorang kait dari pokok 🙂

Aiman nie keje dia nak suruh kait buah aje, makannya tidak..huhu maka Yan lah tukang makan buah, nampaknya memang tak boleh lah nak kurus raya nanti…keh3…

Haziq nie jenis memang suka makan buah rambutan tapi tulah syaratnya kena kupas kulit dan buang biji rambutan…hahaha sib baiklah MIL tercenta rajin buat untuk dia dan jugak untuk Aiman 🙂

yeehhaaa…ada gaya cam tauke rambutan tak?

Ada banyak lagi sebenarnya yang Adik Ipar kait tapi snap yang nie aje, 1 besen besar untuk dibawa balik ke Puchong dan KL 🙂

Nota Yanmie : Minggu depan nak balik Klang….cuti belajar memandu, sian kat en.hubby puasa sensorang nanti..hehe *alasan*

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at [email protected] , thank you :)

View all posts by yanmie

24 Comments on “Musim buah datang lagi”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge