Rokok mengandungi sel darah babi

Salam semua, Seperti yang kita tahu merokok boleh membahayakan kesihatan dan baru-baru ini pula kita dikejutkan dengan berita tentang Rokok yang mengandungi Sel Darah Babi, eee…ngeri je bunyinye kan? tak payah lah nak cari rokok jenis jenama apa yang mengandungi sel darah babi tu, asalkan namanya rokok bawa-bawa lah behenti..huhuhu*nasihat je, tak nak dengar sudah* my en.hubby pun Yan tak nampak lagi hisap rokok.

Gambar sumber dari Kosmo.com.my

Susah-susah kalau nak sangat jugak merokok tu hisap jelah rokok daun ke (murah), ataupun rokok elektronik, tapi mahal sikit lah..hehee…boleh baca entry yang Yan penah tulis dulu pasal rokok elektronik nie kat SINI. Tapi lagi bagus kalau berhenti je terus dari merokok, yelah merokok kan membahayakan kesihatan. Sayangi diri anda dan orang disekeliling anda.

Dah banyak jugak kempen pasal Tak Nak Merokok nie, tapi masih je pun sama. Seperti tiada kesedaran langsung..huhu, dan baru-baru nie pun Fatwa Negeri Pahang mengharamkan menghisap rokok di negeri tersebut, yang nie pun Yan pernah entry kat SINI. See…rajin Yan buat entry pasal rokok nie..hahaha

So korang tepuk dada tanya iman ok!! kalau dah kat rokok tu mengandungi sel darah merah dari babi takkan korang nak hisap jugak?? babi tu kan haram..huhu.

Berita tentang Rokok Mengandungi Sel Darah Babi ini yan baca dari Berita Kosmo Online

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

View all posts by yanmie

26 Comments on “Rokok mengandungi sel darah babi”

  1. Dear Sir or Madam,

    This is sales manager Jilly from Zhengzhou Moor Technology CO.Ltd, Which is one of the largest E cigarette factories in China. We can supply various ecigs , support OEM order , have CE and ROHS certificate, and our wholesale price has no MOQ .

    We have hot products into market now,such as
    X-Power,
    T-Rex 520,
    T-Rex,
    EGO-T,
    EGO,
    UGO?
    510-T?
    Joye 510,
    M401,
    PCC RN 4081,
    PCC DSE 901 ,
    KR 808D-1,
    DSE 905,
    More than 110 kinds of E-liquid flavors and so on.
    And we have Wholesale ecigs,e-liquid,e-parts,Atuo USB passthrough ,e cig case,empty bottle,e-cig silver adaptor for e cig high quality,best service with competitive price.

    Any interest, pls do not hesitate to contact me. And I am glad to offer you our latest price list for your reference.

    Thanks & Have a good business.

    Jilly
    ———————————————————————-
    Zhengzhou Moor Technology Co.LTD
    Tel: 86-371-63356245
    Fax: 86-371-63356245
    Email: info@topproductssales.com
    Skype: zzmrecig
    http://www.topproductssales.com
    Add: 80 Songshan Road, Zhengzhou, Henan, China 450000

  2. buat perokok yg nak b’henti..ustaz kat tempat saya ckp..mula sekali tekad azam nak tinggal..lepasa tu ambil wudu’ buat solat sunat taubat…lepas tu pegang rokok kat tangan kiri..baca tabbat yada…dlm hati sebut sebagaimana aku benci Abu Lahab begitu juga aku benci rokok…tiup sungguh2 pada rokok tu..insyh…

    tapi kalau dah mmg tak nak..rendam dlm perigi pun tak jalan…

  3. rokok ni projek bsr Yahudi utk melemahkan masyarakat dunia..
    ada kaitan jg dgn Dajal, freemason , iluminati
    blh tgk kt youtube siri the Arrival..lupalak siri no brp..
    blh dikatakan semua jenama rokok dibawah kuasa yg sama..
    .-= murnihati´s last blog ..IQ Test =-.

    1. akak.yan tak tau sbb yan x merokok..ehehe, kena tnya org yg merokok daun. tp rasanya kan yg x proses lg tu ok kot…ehek, agaknyelah..

  4. selalu kalau perokok tegar ada je alasan dia nak cakp merokok tu dibolehkan. dah fatwa haram pun dia boleh lagi cakap fatwa kat sesetengah negeri je. bukan 1 dunia. kali ni ada unsur babi pulak. tengok la macam mana perokok tegar ni nak buat alasan baru. hehe
    .-= zaiMi´s last blog ..Selamat Jalan Din Beramboi =-.

    1. ha ye betul tu kakyan setuju sgt ngan zaimi, lepas nie kalau ada jugak alasan lain tak tau lah nak kata apa dah..huhu, better isap rokok elektronik je..hahhaa

    1. tulah pasal…tapi kalau tak behenti jugak tak tahu lah nak kata apa, sebab perokok tegar nie ada je alasan diorg…huhuhu

    1. salam,

      sama2 takpe sharing is caring..tulah kan mmglah bknnya senang nak berhenti merokok nie, lagi2 klu org yang xbleh hidup tanpa rokok..sikit2 rokok..rokok..huhu, tp rasanya klu dgn cara nie blh kot perokok tegar behenti…ekekeke yelahkan takkan nk isap jugak rokok yg ada kaitan dgn babi nie..hhuhuhu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge