Separuh Jiwaku Pergi

Bestkan lagu baru anang nie? Separuh Jiwaku Pergi. memula dengar tak bestpun, biasa2 je. Tapi lama-lama dengar jadi syioklah pulak. mendalam betul maksudnya. Hari tu masa otw gi Perak dengar temubual anang ngan hotfm, anang kata lagu tu memang berdasarkan pengalaman dia dengan perkahwinan dia yang terdahulu…huhuhu…

Fakta : KD dan Anang telah disahkan bercerai talak satu oleh Pengadilan Agama Jakarta Selatan pada 22 Oktober lalu. Sebelum ini, Anang telah melafazkan cerai terhadap KD pada 19 Ogos lalu tetapi demi menghormati kedatangan Ramadan mereka hanya mengambil tindakan menfailkan penceraian pada 28 September lepas.

Fakta / Auta? : KD di gosipkan kononnye dia menjalinkan hubungan cinta dan skandal dengan seorang tokoh serta usahawan ternama dari Timor Leste, Rahul Lemos .

Pssttt!! menang terkejut mulanya bila dapat tahu anang dan kris dayanti bercerai..nak buat macam manakan…dah takde jodoh. Apa pun moga sukses untuk keduanya.

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

11 Replies to “Separuh Jiwaku Pergi

  1. huhuhu..lagu yg paling best skrg…bila dgr lirik mcm x caya lak KD mcm tu…tapi apa yang sebenarnya terjadi hanya mereka & Allah SWT shj yang tahu…

    1. salam lin..ha’ah lagu nie mmg best sgtlah..adeh..skrg nie dgr bnyk kali pun xpe..hehehe

      betul tu, apa yg terjadi antara mereka berdua hanya Allah SWT yg tahu. apa pun moga sukses utk mereka berdua..
      .-= yanmie´s last blog ..Separuh Jiwaku Pergi =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge