Update Teka dan Menang

Salam semua, mesti ada yang tak sabar-sabar nak tahu siapakah pemenang untuk Teka dan Menang Topun Rm 10 kan? alahai masalahnya takde siapa pun yang... Read more

Glamour Brooch 2010

Kod: 01 Purple Kod:02 Blue Ocean – SOLD OUT Kod:03 Pink – SOLD OUT(Size: L2cm W1cm) Kod:04 Apple Green Kod:05 Golden Dream Kod: 06 Pure... Read more

HiGOAT

“SEMUA ORANG MEMERLUKANNYA” Maklumat Lanjut/Untuk pesanan, Tel/SMS:-Elynn , 017-2467704Shah Alam, Selangor. Read more

Cara Penjagaan Bayi

Dapat Email dari kawan, tajuknya Bagaimana Cara-cara Penjagaan Bayi, jom Yan share dengan kawan-kawan semua…yeehhhaaa…nak pecah perut gelak. hahhaa….lawak betul lah…benda gini pun boleh buat... Read more

Why I Like It Longer

Korang suka tak benda-benda panjang nie?? tak kisah lah apa-apa pun janji panjang..hehe..tp jangan Panjang Tangan sudah lah yea…hahaha Macam Yan pulak, Yan memang sukakan... Read more