Tag Gambar Kawen dari Cikgu Zam (Keluarga Bahagia)

Yan di Tag Oleh Cikgu Zam dari Keluarga Bahagia.
Tag pasal gambar kawen..
Ekceli gambar kawen yan dh letak dlm kotak dh..
aritu pindah umah x kuarkan lg..
so malas nk selongkar2…almaklumlah ada anak kecik
takde masa nak menyelongkar kt store tu..hihihi..

So yan pun snap aje dr video kawen yan..
maaflah gambar x brape clear..
Tapi demi menunaikan Tag nie yan pun snaplah
beberapa gambar dr Video Kawen yan
huhuu..itu yg yan dpt snap..takde edit2 tau kt gmbr tu..
Cuma edit masukkan tulisan tu aje
Harap Cikgu Zam berpuas hati dgn tugasan yan nie ok..

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=iKn1iBs_a7g&hl=en&fs=1]

1. Pada yang telah berkahwin,
anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda…

2. pada yang belum berkahwin plak,
postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna
buat anda yang pernah anda hadiri…
contohnyer perkahwinan X-kekasih ker,
kawan baik ker,artis populer ker..
tak kiralah,asalkan ianya membawa seribu erti buat anda…

3. jangan edit2 tau gambar2 tue..
kalau banyak postkan gambar2 lagi baguih o.k tu jer,
senangkan…
then forwardkan ler tag nie pada 5 orang
yg anda rasa patut diforwardkan..

– Yan nk Tag mereka kt bwh nie…

Sery
Yani
Kak Ct Delima
Kak Chik
Lina

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

View all posts by yanmie

13 Comments on “Tag Gambar Kawen dari Cikgu Zam (Keluarga Bahagia)”

  1. yanie..hehhee..takpe..bukan selalu..hehehe..nnti yan akan tutup blk youtube tu..buka kejap aje..pas nie klu nk tgk kena request dulu..hehhee

  2. oo kena letak gmbo kwin ek?heheh xpe nk pilih2 dl k..gmbo dlm pc ni sume dh ilang..so tugsan ni mybe siap by monday k yan..tguuuu..hehhe

  3. ooo…gitu ke tugasannya…erm…kite pun nak tanya ngan abe dl ok ke ndak nk publish gambar kawen kite eh…thanks…

  4. la… ini ghupenya tugasannya.yan… gambar kahwin tu… ish, malunya. nantilah kakchik tengok cik abe kasi ke tak kongsi kat sini.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge