Mawi Selamat bernikah dengan Ekin


Pg smlm yan tgk TV ngan Hubby
Astro Awani 106..
Tengok majlis pernikahan Mawi dan Ekin
mmg nmpk berseri..Tahniah pada mereka..

Semalam Mawi Selamat bernikah dgn Ekin
hanya dgn sekali lafaz shj…pada pukul 11.45pg smlm
Pasangan ini dinikahkan oleh
Penolong Pendaftar Nikah Johor Bahru, Mahad Mohd Said,
dengan disaksikan sanak saudara kedua-dua pasangan.
dengan maskawen 22.50 dan wang hantaran sbnyk RM 30,000.00

Takdelah minat sgt pasal mawi pun
ape2 pun semoga pengantin baru nie bahagialah ke akhir hayat..
jiwa yan turut tersentuh semasa
mak ekin memberikan amanat dan nasihat pada ekin
tersentuh sgt2..

dan part yang paling best..
sarung cincin dan cium dahi..
Lawak juga Mawi ini,
ketika berlangsungnya upacara membatalkan air sembahyang
sempat dia berjenaka dengan para hadirin.
Satu ayat ringkas keluar selepas itu dari mulut Mawi
kepada hadirin,”Tak pernah…”.
Ha, ayat itu keluar ketika Mawi mahu mengucup dahi isterinya Ekin
ha..apa lagik..malu tersipu2 lah si ekin tu..ngeh…ngeh…ngeh..

korang yg tak tgk lagik nntikan jelah ulangannya..
mesti ade punya..
cam tak tahu plak astrokan suka buat ulang tayang
beribu kali..hahhahaa..jahat aku..

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

One Reply to “Mawi Selamat bernikah dengan Ekin”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge