Bestnya Bersenam Dengan Treadmill

Assalam, hakak kan on diet, alhamdulillah dah 4 bulan dengan #atkinsdietyanmie, bila cakap nak diet nak sihat nak kecikkan badan, encik suami sangat menyokong begitu juga dengan anak-anak alhamdulillah, dorang pun semangat ibu mengecik tak macam dulu asik-asiklah mengah, sakit kaki, sakit lutut, macam-macamlah sakit ni, sedih betul muda-muda lagi dah macam-macam penyakit (muda ke? hahaha)

treadmill murah

Bulan ke 2 hakak on diet dan bersenam baru hakak ambil keputusan untuk beli Treadmill, bulan pertama tu hakak senam buka youtube aje di TV, buat zumba tapi tak tahan lah terkinja-kinja depan anak-anak, dorang suka gelakkan suka cakap step ibu tak sama dengan dalam youtube hahaha. Tension okeh!

Read More