Wanita Dan Kecantikan Berpisah Tiada

Assalam, tajuk ewahhh Wanita Dan Kecantikan Berpisah Tiada hahaha, betullah tak tipu, cepat ngaku!!, wanita mana yang tak sukakan kecantikan, semua suka. kalau tak suka tu tak tahulah kan -..-“, but atleast mesti ada lipstick sebatang walaupun tak gemar berhias muka kan?? kannn??

yanmie

Hakak suka berhias serius cakap, tapi cantik tu subjektif. Tidak semestinya pada paras rupa, hati yang cantik pun semestinya kena ada pada diri, dan hakak sendiri muka tak cantik tapi hakak suka berhias nak bagi nampak cantik hahahhaa (kesian kan). Tapi semua ciptaan ALLAH SWT itu semuanya cantik-cantik belaka, syukur ALLAH berikan kesempurnaan Alhamdulillah.

Continue Reading

Bahaya Skincare Krim Kilo/Timbang

Asssalam, baru-baru ni kan viral pasal Skincare Tati yang mana dikatakan mengandungi bahan berbahaya (Produk Tinggi Merkuri). KKM pun dah keluarkan notis pemberitahuan, sejujurnya hakak juga sebelum ini pengguna Skincare Tati, dan ianya berkesan pada hakak. tapi hakak dah berhenti guna pakai sebelum Viral isu Skincare Tati tu lagi. Sebab rasa dah ok so berhenti kononnya, nasib baik muka tak breakout tapi ada lah baru-baru ni jeragat naik, hakak is terkejut, tak banyak…sikitlah, insyaALLAH boleh dirawat, nasib baiklah terdetik hati scan kulit tengok apa problem huhuhu. Tapi biasalah kot bila dah berhenti akan ada kesan, bergantung pada kulit individu itu sendiri.

krim kilo

Bahaya Skincare Krim Kilo/Timbang

Ok berbalik pada Bahaya Skincare Krim Kilo, barulah tahu ada kewujudan krim Kilo timbang macam ni, serius sangat terkejut, Bahan yang belum tentu dijamin keselamatannya bila digunakan, terlampau banyak lambakkan krim kilo di Negara Jiran.

Continue Reading