Tanda-tanda Ingin Bersalin

Salam, wahhhh tudiaaaa pejam celik  insyaALLAH 11 minggu lagi kalau diizinkan oleh-NYA, lahir lah adik Irfan nanti, kejap je rasanya kali ni, mungkin sebab sibuk tu yang tak terasa masa cepat berlalu kot, nak ingat balik Tanda-tanda Bersalin sebelum ni yang pernah saya alami. Macam dah lupa sikit-sikit hihii

cesarean

Moga-moga kali ni bersalin cara normal, Irfan dulu cara macam kat atas tu (Cesarean)

Maklumlah pengalaman lain-lain kan, anak yang ni macam ni, yang tu macam tu, memang lain sungguhlah, tapi yang saya listkan dibawah ni Tanda-tanda Bersalin yang saya sendiri alami.

Read More