Bahaya Skincare Krim Kilo/Timbang

Asssalam, baru-baru ni kan viral pasal Skincare Tati yang mana dikatakan mengandungi bahan berbahaya (Produk Tinggi Merkuri). KKM pun dah keluarkan notis pemberitahuan, sejujurnya hakak juga sebelum ini pengguna Skincare Tati,¬†dan ianya berkesan pada hakak. tapi hakak dah berhenti guna pakai sebelum Viral isu Skincare Tati tu lagi. Sebab rasa dah ok so berhenti kononnya, nasib baik muka tak breakout tapi ada lah baru-baru ni jeragat naik, hakak is terkejut, tak banyak…sikitlah, insyaALLAH boleh dirawat, nasib baiklah terdetik hati scan kulit tengok apa problem huhuhu. Tapi biasalah kot bila dah berhenti akan ada kesan, bergantung pada kulit individu itu sendiri.

krim kilo

Bahaya Skincare Krim Kilo/Timbang

Ok berbalik pada Bahaya Skincare Krim Kilo, barulah tahu ada kewujudan krim Kilo timbang macam ni, serius sangat terkejut, Bahan yang belum tentu dijamin keselamatannya bila digunakan, terlampau banyak lambakkan krim kilo di Negara Jiran.

Read More