Buat Passport Untuk Anak

Assalam, baru-baru ni hakak balik kampung, jadi ambil kesempatan terus untuk buat Passport, bukan apa hakak ni lahir di Sabah, jadi lebih baik dan mudah prosesnya bila hakak buat di Sabah, ini kerana Sabah mempunyai Akta undang-undang sendiri untuk Imigresen. Bukan tak boleh buat di Semenanjung ni, cuma prosesnya agak rumit, memakan masa lebih kurang 1-2 minggu juga coz Imigresen sini akan rujuk semula juga ke Sabah.

imigresen sandakan sabah

So dah balik ni kita buatlah terus, memandangkan dah ada hint-hint bigbos nak bawa kami bercuti “Oversea”, Oversea lah sangat kan HAHAHAHA, ala buat je dulu, nanti bebila nak pegi terus je beli tiket, big boss tu selalu sangat bagi kejutan, tau-tau suh booking percutian heheee

Read More