Cara-cara buat baby

Salam semua, fuh tajuk! serius sangat sentap bila anak-anak tanya pasal cara-cara buat baby nie, rasanya dulu masa kecik-kecik pun penah tanya kat mak, macam mana cara buat baby tu…ehehe tapi rasanya mak buat dek je kot, tapi sekarang lain wooo budak-budak makin cerdik, di desaknye ko jawab jugak soklan tu..haish…

aiman

Gambar Aiman masa Baby 🙂

Alkisah macam nie, semalam tengah duk tengok TV, tetiba Aiman kata nak baby macam baby Abang Akmal punya tu, kecik, comel je. Abang pun nak jugak ada baby. Sentap ke tak bila anak cakap macam tu, nak baby tu dan-dan time tu gak, dia ingat baby tu boleh beli agaknya.

Continue Reading