Bengkung Moden Opah Customade Terbaik!

Bengkung Moden Opah Customade Terbaik!

Assalam, Bengkung Moden Opah Terbaik, ha ye bukan cakap kosong, ni customer saya sendiri yang cakap hehhee, meh lah sapa nak order kita ada jual, insyaALLAH dijamin puas hati, ramai mak-mak yang bersalin secara pembedahan beli bengkung ni tau, bersalin normal pun sama, mana tidaknya selesa baq hang!!, special customade dari pakar perbidanan. ha ye jangan tak tahu, bengkung moden ni juga dapat membantu mak-mak kembali ramping lepas bersalin, ianya juga menyokong tulang belakang.

bengkung moden opah

Ambik gambar kat ig kita je ehhehee

Kalau yang bersalin normal sesuai sangat pakai Bengkung moden opah ni, sebabkan bila kita batuk/bersin nanti jahitan tu tertarik dan sakit, pakai bengkung ni insyaALLAH dapat mengurangkan rasa sakit semasa batuk/bersin tu, dedulu saya 2 kali czer, nak batu atau bersin tu ya rabbi seksanya, kena cari bantal cecepat, tekap di perut sambil tunduk, kalau tak memang hazabbbb rasanya, tapi dengan bengung ni insyaALLAH dapat mengurangkan rasa sakit. cubalaaa…

Ha ye pas tu pakai-pakai terus kurus hehee, ok tipu. pakai selesalah, sebab material kain premium cotton, tak panas tak gatal, memang selesa sangatlah, ingat dedulu pakai bengkung tali panjang tu hahaha mak datuk sesksanya nak pakai, mana tidaknya minta tolong laki pakaikan, abis dia ikat kita macam patung tu ha langsung takleh nak bergerak hahahhahaa, pastu kalau pakai sendiri lenguh betul, bila nak siap keluar masuk tali ni hahah, adoiii penat.

Read More