Yeayy Aiman Dah 6 Tahun!

Salam, syukur alhamdulillah hari ini Aiman dah pun genap umurnya 6 tahun, selamat hari lahir sayang, moga panjang umur murah rezeki, jangan nakal-nakal, moga jadi anak yang soleh dan berguna, amin….

aiman

Gambar Aiman pagi tadi sebelum ke Tadika.

Saya sedang menyiapkan kek hari lahir untuk dia, harapnya dia suka, korang pun boleh bagi dia hadiah dengan Vote video dia kat Digi Wwwow tu heheee.

Continue Reading

Dah Pandai Main Basikal 2 Roda

Salam, hiks bukan saya ye tapi anak saya Aiman, dia Dah Pandai Main Basikal 2 Roda, kemain seronok lagi tengok dia, ok serius saya amat jeles hikhik sebab saya tak reti main basikal hehee.

Aiman

Pagi tadi sebelum ke Tadika

Sebelum ni aiman guna roda penyokong kat belakang tu, baru ni dia minta untuk dibukakan roda kecik 2 tu, bajet memang dah pandailah tu kan, tu yang dia minta bukakan roda tu. Buka je terus kayuh, tak jatuh pulak tu, eeee tererrrnyyeee dia kikikiki.

Continue Reading

Ha kan dah merajuk!

Salam, Gambar bawah nie tengah pujuk-pujuk Aiman, dia merajuk sebab tak bawa dia pergi Petronas StreetSmart hari tu, Ha kan dah merajuk!, yelah dia kan sekolah, lepas hantar dia pi tadika hari tu, saya dan haziq ke KLCC 😀

20120204-060739.jpg

Sampai sekarang Aiman duk ungkit pasal tu, dia kata tak puas hati kenapa pergi senyap-senyap hehe, takpe sayang next time ibu bawa masuk dalam Petrosains, kita tengok Dinosaur sekali dengan ayah ye hikhik

– Sebenarnya dia jeles haziq ada badge Petronas StreetSmart tu hehehe kesian pulak -..-“

Sent From My iPad2

Continue Reading
1 2 3 9