Keta Hubyku






Ini lah bini no 2 huby ku. Kalau sebelum nie… aku ada post pasal Aiman punya keta yang tak de tayar. Yang nie pulak huby tengah perusah keta. Agaknya aiman nie ikut ayah dia kot nak perusah-perusah keta, tu yang keta aiman tak de tayar, dia ingat dia nk modified lah tu. hehehheee…

handphoneku ( Sony Ericsson K800i – Cyber Shot )


Terima kasih ku ucapkan buat huby kerana belikan aku handphone baru. wah bestnya! lama tak tukar handphone. Terima kasih sayang.

jum kita jeguk ape yang specialnya dengan handphone baru aku nie.

K800i

– Fokus Automatik
– 3.2 Megapixel
– Wallpaper Bergambar
– Mengurangkan Mata Merah
– Penstabilan Video
– Zoom Digital
– BestPic (TM)
– Kamera
– Pengaliran Video
– Penstabil Gambar
– Lampu Kilat Xenon
– Penayangan Video
– Blogging Bergambar
– 3g

Buat suamiku yang tercinta, terima kasih banyak2. I love u so much..mmuaaahh..

Kereta Mainan takde tayar


Ini adalah sebahagian daripada mainan yang Aiman ada. Semua keta mainan nie dh tak de tayar tapi dia masih lagik nk layan mainan nie. keta mainan yg ada tayar dia tak brape nak layan. Klu mainan yang nie, aiman sanggup berebut2 ngan adik. memang lucu…yang adik pun saje dehgki kat abang. asal abang main waktu tulah jugak dia nak main keta yang tak de tayar tu. isk..isk.. budak2 macam2 kerenah. yang elok ada nak juga yang dh rosak camtu, dah macam takde mainan lain. Kalau ikutkan nak je buang, yelah macam ibu ayah dia nie dah tak mampu sangat nk beli mainan lain. Mainan yang ada cantik dan elok dia tak berapa nak layan. Tapi disebabkan dia suka sangat, so kesian plak, tak jadiklah nak buang. takpelah..asalkan dia tak buat hal masa bermain sudah.