Salam semua, pastinya ramai yang ternanti-nanti *ternanti sangatlah konon* keputusan pemenang bagi Top Commentator untuk bulan December, sebenarnya nak publish awal lagi tapi saje tangguhkan…nak tunggu korang tanya bila nak publish nama pemenang…wakkaaa

hadiah

Oklah taknak buang masa lagi, jom Yan umumkan nama pemenang untuk Top Commentator bulan dec yang lepas, sebelum itu terima kasih di ucapkan kepada Ayie aka SuaraPeople kerana sudi menaja seorang lagi pemenang, so ada 2 hadiah yang di tawarkan untuk 2 pemenang top commentator tersebut.

Read More →

Salam semua, 7hb nie Drama baru slot Zehra iaitu Drama Ustaz Amirul bakal di tayangkan, tengok promo drama nie macam best je, tak sabar pulak nak tengok, pelakon utamanya iaitu Ashraf Muslim yang mana beliau mengatakan 50% watak Ustaz Amirul tersebut ada pada dirinya, perg!! ramai wanita di luar sana pasti cair :)

ashraf muslim

Kalau melihatkan pada paras rupa dan pertuturan beliau, nampak sangat serasi dengan watak tersebut, nampak gaya kesopanan tu ada, kalau dah 50% ada ciri-ciri macam ustaz amirul tu dah ok sangat dah, nie kompom menjiwai watak tersebut :P

Read More →

Salam semua, Alfatihah buat Arwah Faizal Yusuf dan Takziah di ucapkan buat keluarga arwah atas pemergiannya akibat serangan sakit jantung di Hospital Pusrawi Kuala Lumpur pagi ini. Terkejut jugak dengan berita ini, sebabnya kalau tengok Arwah seorang yang sangat sihat dari luaran, tak sangka pulak dalam usia yang agak muda ini arwah pergi meninggalkan kita, Yan sangat meminati lakonan arwah :(

faizal yusuf

Beliau sangat serasi dengan lakonan watak jahat, sehingga setiap lakonannya begitu berkesan, teringat telatah lakonannya dalam Drama Adamaya, dan terkini arwah turut sama berlakon dalam Drama Tiramisu.

Alfatihah buat Arwah, moga rohnya di cucuri rahmat dan berada dalam golongan orang-orang yang beriman…amin

Nota Yanmie : Al-Fatihah