Salam semua, 7hb nie Drama baru slot Zehra iaitu Drama Ustaz Amirul bakal di tayangkan, tengok promo drama nie macam best je, tak sabar pulak nak tengok, pelakon utamanya iaitu Ashraf Muslim yang mana beliau mengatakan 50% watak Ustaz Amirul tersebut ada pada dirinya, perg!! ramai wanita di luar sana pasti cair :)

ashraf muslim

Kalau melihatkan pada paras rupa dan pertuturan beliau, nampak sangat serasi dengan watak tersebut, nampak gaya kesopanan tu ada, kalau dah 50% ada ciri-ciri macam ustaz amirul tu dah ok sangat dah, nie kompom menjiwai watak tersebut :P

Read More →

Salam semua, Alfatihah buat Arwah Faizal Yusuf dan Takziah di ucapkan buat keluarga arwah atas pemergiannya akibat serangan sakit jantung di Hospital Pusrawi Kuala Lumpur pagi ini. Terkejut jugak dengan berita ini, sebabnya kalau tengok Arwah seorang yang sangat sihat dari luaran, tak sangka pulak dalam usia yang agak muda ini arwah pergi meninggalkan kita, Yan sangat meminati lakonan arwah :(

faizal yusuf

Beliau sangat serasi dengan lakonan watak jahat, sehingga setiap lakonannya begitu berkesan, teringat telatah lakonannya dalam Drama Adamaya, dan terkini arwah turut sama berlakon dalam Drama Tiramisu.

Alfatihah buat Arwah, moga rohnya di cucuri rahmat dan berada dalam golongan orang-orang yang beriman…amin

Nota Yanmie : Al-Fatihah

Salam semua, selamat menyambut tahun baru 2011, moga tahun ini lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya, So apa azam tahun baru korang?, Yan azam biarlah rahsia…hahhaaa. Dengan bertukarnya tahun baru ini maka usia pun turut bertambah tapi menten masih lagi 20-an (tahun terakhir ber20-an), moga di usia ini agar kematangan dalam kehidupan bertambah dan berbahagia hingga ke akhir hayat..insyaallah amin :)

tahun baru

Kredit pic Mstar.com.my

So semalam sempat jugak tengok bunga api dalam kereta aje, jalam jem giler nak menuju ke ICity tu, nak beku duduk dalam kereta, jadik ler demi anak-anak…ehehe.

Read More →