Khalifah Ganti Superman

Salam, syukur alhamdulillah sampai jugak buku yang dinanti-nanti, hadiah buku Khalifah Ganti Superman ini sumbangan cenderahati dari Denaihati.com untuk kesemua peserta yang menyertai contest gadget impian diblog beliau, terima kasih atas pemberian buku ini.

Khalifah Ganti Superman

Tapi sayangnya belum ada masa lebih nak mentelaah buku ini, insyaallah akan cari satu masa untuk mentelaah buku ini, memang unik sekali Khalifah Ganti Superman, agaknya apa yang dibicarakan dalam buku tersebut yea? pastinya sesuatu yang menarik dari penulisnya iaitu Tan Sri Dato’ Muhammad Ali Hashim Ketua Eksekutif JCorp.

Continue Reading

Gambar Majlis Perkahwin Lisa Surihani dan Yusry KRU

Salam, hoyeahh hari ni kan majlis perkahwinan Lisa Surihani dan Yusry akan berlangsung, tak sabar pulak nak tengok Gambar Kahwin Lisa Surihani dan Yusry KRU, jap-jap lagi adalah tu yang sudi twitpickan gambar, nanti saya update semula gambar kahwin diorang ye, layan gambar Lisa Surihani tengah mandi bunga kemarin sebelum melangsungkan perkahwinannya dengan Yusri hari ini.

gambar lisa surihani mandi bunga

Baru mandi bunga dah nampak berseri, maklumlah orang cantikkan, putih melepak pulak tu, haishhh memang minatlah dengan Lisa ni, tak sombong pulak tu kat twitter, followersnya sahaja dah ratusan ribu, maklumlah Lisa Surihani Ratu Sosial Media Malaysia kan.

Continue Reading

Kari Ayam

Salam, hiks dalam pada sibuk nak mempromosikan entry contest gadget impian saya, sempat lagi mengoogle resepi kari ayam hikhik layannnnn, perut suami dan anak-anak pun nak kena jaga jugakkan ^___^

kari ayam

Hoyeahh menjadi juga kari ayam ni, biasanya kari ayam yang saya buat sebelum ini tak berapa nak sedap kot, pekat sangat kuahnya haha ala yang macam kari ayam kat kedai mamak tu kehkehkeh, tapi resepi kali ni memang marvelous nngeee~~

Continue Reading