Blog SuperMak


Category Archives: Fotografi

Salam semua, wah tajuk macam pro je hehehe, nak bagi sedap tajuk je sebenarnya, gambar-gambar Aiman nie sebenarnya snap pagi tadi sebelum hantar dia pergi ke sekolah, layan Photoshoot Bersama Aiman kikiki.

aiman

Eeeee tetiba pulak suka sangat tengok gambar ni, gambar candid sebenarnya, aiman tak tahu pun saya snap gambar dia, lepas dengar bunyi capture baru dia perasan heheehe, muka sangatlah suci kan ^_____^.

Read More →

Salam, heee gambar bawah ini merupakan Percubaan Pertama Dengan Buah Hati dalam skill fotografi, memang terlalu banyak yang perlu diperbaiki, takpe slow-slow, belajar dan terus belajar, yang penting minat itu datang dari hati.

pepatungPepatung nie hinggap kat pokok serai saya hehehe

Read More →

Post Navigation