Photoshoot Bersama Aiman

tangan

Salam semua, wah tajuk macam pro je hehehe, nak bagi sedap tajuk je sebenarnya, gambar-gambar Aiman nie sebenarnya snap pagi tadi sebelum hantar dia pergi ke sekolah, layan Photoshoot Bersama Aiman kikiki.

aiman

Eeeee tetiba pulak suka sangat tengok gambar ni, gambar candid sebenarnya, aiman tak tahu pun saya snap gambar dia, lepas dengar bunyi capture baru dia perasan heheehe, muka sangatlah suci kan ^_____^.

Read more