No Picture

Herbalife Slimming Shake

November 24, 2011 yanmie 66

Salam hikhik segan pulak nak entry pasal nie, ngeeee percubaan untuk menurunkan berat badan lagi, tak sudah-sudah bab ni, dah turun naik balik sebab badan […]

No Picture

Orang makan tahi

January 29, 2011 yanmie 25

Salam semua, ha ye korang pernah dengar tak orang makan tahi?, nie Yan baru je tau sebab ada orang cari keywords tersebut, hiks punyalah banyak […]

No Picture

Adeh…Haziq sakit mata

March 21, 2009 yanmie 0

Sudah 2 ke 3 hari jugak haziq sakit mata niesangat2 kesian kat diayelah dia tak selesa gituasyik tonyoh2 mata, nasib mata haziq x merahcuma mata […]