MeToo Angela Doll Murah Malaysia

Assalammualaikum, MeToo Angela Doll Murah Malaysia, tengah ngetop doll ni, ramai je mak-mak di luarsana yang excited nak belikan anak-anak mereka Angela Doll ni, serius cantik!, nasib lah takde anak perempuan, kalau tak nak jugalah beli untuk dia, beli banyak sikit pun takpe hehee, tapi belum ada rezeki, doakan ye..ehemmm hihihi.

metoo angela

Ok, nak khabarnya yang Butik Baby Ibu ada menjual MeToo Angela Doll Murah, kat Malaysia ni payah nak jumpa doll ni, kena import dari luar, nak cari di kedai-kedai susah kot nak jumpa, kalau ada pun harga mak datuk mahal gila!!

metoo angela

Jadinya nak beli boleh beli dengan saya, murah-murah aje

metoo angela

Dijamin ianya berkualiti tinggi ^_^

  •  MATERIAL: PP COTTON (very comfortable to hug and high quality)
  • HEIGHT: 10inch (~25cm-30cm from head to toe)
  • Price : RM40 termasuk postage, sabah/sarawak add rm3 je.

Ok Berminat boleh SMS/Whatsapp saya 011-19910373, harga kasih sayang diberikan, RM40 termasuk postage ke Semenajung Malaysia, Sabah Sarawak RM45.

18 thoughts on “MeToo Angela Doll Murah Malaysia

  1. macam pernah dengar je pasal patung ni. tak silap saya harga dia mahal. tapi kalau kak yan jual dalam rm40-45 camtu, kire murah lah…

    gud luck kak yan. semoga murah rezeki.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge