MeToo Angela Doll Murah Malaysia

Assalammualaikum, MeToo Angela Doll Murah Malaysia, tengah ngetop doll ni, ramai je mak-mak di luarsana yang excited nak belikan anak-anak mereka Angela Doll ni, serius cantik!, nasib lah takde anak perempuan, kalau tak nak jugalah beli untuk dia, beli banyak sikit pun takpe hehee, tapi belum ada rezeki, doakan ye..ehemmm hihihi.

metoo angela

Ok, nak khabarnya yang Butik Baby Ibu ada menjual MeToo Angela Doll Murah, kat Malaysia ni payah nak jumpa doll ni, kena import dari luar, nak cari di kedai-kedai susah kot nak jumpa, kalau ada pun harga mak datuk mahal gila!!

metoo angela

Jadinya nak beli boleh beli dengan saya, murah-murah aje

metoo angela

Dijamin ianya berkualiti tinggi ^_^

  •  MATERIAL: PP COTTON (very comfortable to hug and high quality)
  • HEIGHT: 10inch (~25cm-30cm from head to toe)
  • Price : RM40 termasuk postage, sabah/sarawak add rm3 je.

Ok Berminat boleh SMS/Whatsapp saya 011-19910373, harga kasih sayang diberikan, RM40 termasuk postage ke Semenajung Malaysia, Sabah Sarawak RM45.

18 Comments on MeToo Angela Doll Murah Malaysia

  1. Syahril Hafiz
    February 26, 2014 at 10:19 pm (6 months ago)

    Macam tak baloi je bagi doll ni kat ehem2 comel. haha
    kalau la ada adik perempuan kecik lagi ok jugakk.. comel.. ni semua dah besar :)
    Syahril Hafiz recently posted..E -COMMERCE Menakluk Asia TenggaraMy Profile

    Reply
  2. gel lama
    February 23, 2014 at 10:03 am (6 months ago)

    nak dapatkan satu untuk anak

    Reply
  3. Tajul
    February 23, 2014 at 10:01 am (6 months ago)

    nanti dah dapat anak boleh beli satu

    Reply
  4. mamaadelia
    February 13, 2014 at 1:26 am (7 months ago)

    K.yan..nk sgt beli… klu beli lbh dr 1 agak2 blh dpt murah lg x?? Plzzzz…

    Reply
  5. RinnAzrinah
    February 11, 2014 at 8:18 am (7 months ago)

    cute2 jer semua tapi nak beli nih kena fikir 4-5x la plak… toys kat umah da berlambak da yan… bebudak nih main kejap2 jerr.. pas tuh sepahnye yg lebih… huhuhuu…
    RinnAzrinah recently posted..Teratakarmoo..My Profile

    Reply
  6. mm
    February 7, 2014 at 3:59 pm (7 months ago)

    macam pernah dengar je pasal patung ni. tak silap saya harga dia mahal. tapi kalau kak yan jual dalam rm40-45 camtu, kire murah lah…

    gud luck kak yan. semoga murah rezeki.

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge