Assalammualaikum,Β 2014 Permulaan Yang Baik, dapat buka Butik Baby Ibu, Alhamdulillah rezeki datang dan terus datang, syukur sangat atas rezeki yang ALLAH SWT berikan, Fokus 2014 untuk lebih berjaya dalam hidup amin, doakan ye ^_^

baju baby gap

Model Cilik Butik Baby Ibu, terima kasih sayang banyak membantu dalam mempromosikan baju-baju jualan di Butik Baby Ibu hehee, untung ada anak kecil ni, takperlu cari model lain, suruh aje anak sendiri jadi model, habis cerita, modal pun jimat kikiki.

baju baby gap

Untuk baby Irfan, upahnya senang aje, setiap stok baju-baju yang sampai, mana yang muat dengan dia semua dia pulun dulu hehee, untung dia mak meniaga baju-baju baby ni.

baju baby gap

Baju dan seluar yang digayakan adalah dari Brand Baby Gap, murah aje tak mahal mana pun RM23 tak termasuk postage, murahkan???, opsss kasut minion tak termasuk ye hahahahaa (sempat lagi tu buat promosi kikiki).

baju baby gap

Ok dah setel sesi bergambar dengan baby Irfan, bolehlah gambar-gambar comel dia tu dijadikan contoh untuk actual picture hihihi.

Apapun sebenarnya bisnes online ini adalah sampingan, saya masih lagi suri rumah sepenuh masa, suami dan anak-anak masih lagi keutamaan say, mereka lebih memerlukan saya. orang kata duit boleh cari tapi kasih sayang tak boleh dibeli. Oleh sebab itu saya lebih suka online menggunakan Smartphone/Tablet/iPad untuk online, jadi waktu saya tidak banyak terbuang didepan laptop sahaja.

Syukur juga punya suami yang sangat supportif, terima kasih abang!, isnin ni dapat hadiah “BESAR” yeayyy!! ehem…

Facebook :Β http://www.facebook.com/butikbabyibu

Instagram : http://www.instagram.com/ButikBabyIbuΒ cari sahaja Butik Baby Ibu

– Jemput cuci mata hehee ^_^

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

15 thoughts on “Model Cilik Butik Baby Ibu”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge