Assalammualaikum, lari sekejap balik kampung untuk ambik anak-anak. 2 minggu juga diorang habiskan cuti sekolah ni di kampung. Kelmarin diorang dah merayu-rayu minta Ibu Ayah ambik diorang sebab dah cukup 2 minggu kata diorang hahaha.

image

Sebenarnya alasan je tu sebab dah takde geng, sepupu yang balik sama pun dah balik rumah tok diorang. Jadi tinggal lah anak-anak tu berdua, bosan kot tu pasal minta ibu ayah datang ambik.

image

Kemain seronok temukan diorang dengan Baby Irfan, masing-masing melepas rindu. Baby Irfan pun kemain seronok hahaha lawaknyaaa nengok diorang ni.

image

Yelah mana tak rindu, kawan gelak, main sama-sama kannnn…

image

Sesambil cuci mata

– Boleh pulak lupa bawa laptop -..-”

8 Thoughts on “Temukan Mereka

  1. Seneng banget lihat anak2 main dan gembira begitu ya
    fauzie recently posted..Codilight : Free Download Responsive Magazine Premium WordPress ThemesMy Profile

  2. irfan nak lari gi mana tu. hehe..
    encik bakul recently posted..Bagaimana cara nak buat duit dengan Jobdirumah?My Profile

  3. Temen2nya pada gede semua, semoga bisa ngemong baby Irfan dengan baik tu …
    Rina recently posted..How To Create Page View Hit Counter Code Using PHP ScriptMy Profile

  4. Haha jumpa geng mesti seronok :)
    Malaysia Tercinta recently posted..Tanda-Tanda Penyakit Kencing Manis Yang Perlu Anda TahuMy Profile

  5. Taff betul badan baby Irfan.. besar nanti boleh jadi model kot.. Model baby pun sesuai jugak tu..
    Anarm recently posted..Salam Media – Agensi Pengiklanan Media Sosial IslamikMy Profile

  6. baru ada geng dengan abang-abang yer :)
    eliss recently posted..Set pinggan mangkuk pulak dah….My Profile

  7. Seronok dapat jumpa abang-abang.
    akubiomed recently posted..Solo outing dengan kamera DSLR di Jonker WalkMy Profile

  8. yea irfan ! hahaha… bleh tahan tubuh irfan jika nak dibandingkan ngan kawan2 die tuuu
    Farzli recently posted..Review aplikasi android Denaihati terbaruMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation