Temukan Mereka

Assalammualaikum, lari sekejap balik kampung untuk ambik anak-anak. 2 minggu juga diorang habiskan cuti sekolah ni di kampung. Kelmarin diorang dah merayu-rayu minta Ibu Ayah ambik diorang sebab dah cukup 2 minggu kata diorang hahaha.

image

Sebenarnya alasan je tu sebab dah takde geng, sepupu yang balik sama pun dah balik rumah tok diorang. Jadi tinggal lah anak-anak tu berdua, bosan kot tu pasal minta ibu ayah datang ambik.

image

Kemain seronok temukan diorang dengan Baby Irfan, masing-masing melepas rindu. Baby Irfan pun kemain seronok hahaha lawaknyaaa nengok diorang ni.

image

Yelah mana tak rindu, kawan gelak, main sama-sama kannnn…

image

Sesambil cuci mata

– Boleh pulak lupa bawa laptop -..-“

8 thoughts on “Temukan Mereka

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge