iMoney + RHB Giveaway iPhone Contest

Assalammualaikum, saya dengan ini ingin mengajak rakan-rakan yang lain untuk menyertai iMoney + RHB Giveaway iPhone Contest, caranya sangatlah mudah, silap haribulan korang salah seorang yang dapat iPhone tu, perghhh!

contest iPhone

Ok tak nak membebel panjang, ikuti langkah dibawah untuk menyertai giveaway ini.

Cara menyertai :-

  1. Hanya Add “@iMoney” di KakaoTalk sebagai Plus Friend anda
  2. Layari  http://www.imoney.my/win-iphone untuk menyertainya

Terma & Syarat

  1. Contest ini berlangsung dari 2-24 December
  2. Pemenang akan diumumkan melalui Fanpage RHB  fb.com/RHBGroup

Pemilihan pemenang berdasarkan Cabutan bertuah, Senang je kannnnn??? so tunggu apa lagi..jomlah cuba, tak rugi dan tak keluar modal pun.

- Saya dah join ^_^

16 Comments on iMoney + RHB Giveaway iPhone Contest

  1. Akuro San
    December 9, 2013 at 11:10 pm (10 months ago)

    wah~ best kalau dapat menag iphone 5~ good luck~ ;)
    Akuro San recently posted..Contest SEO EridyMy Profile

    Reply
  2. Anuar
    December 9, 2013 at 4:33 pm (10 months ago)

    Bestnya.. Daftar jer, dan tunggu rezeki untuk menang… I like it..
    Anuar recently posted..Penangan Facebook AdsMy Profile

    Reply
  3. akubiomed
    December 9, 2013 at 4:23 pm (10 months ago)

    Eh mudahnya hendak sertai contest ini.

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge