Assalammualaikum, Drama Projek Memikat Suami Astro Ria best!, episode pertama saya sempat layan bersama suami, gelak sama-sama nengok, macam best je drama ni, insyaALLAH ada kelapangan nak follow drama ni sampai habis hehee, syiok sebab pelakon pun ngam dengan watak yang diberikan.

drama projek memikat suami astro ria

Drama ini merupakan drama adaptasi dari Novel Projek Memikat Suami hasil karya dari Hanina Abdullah. Untuk episode 1 Projek memikat suami ini sangatlah best, lakonan hebat Emma Maembong, Aiman Hakim Redza serta ramai lagi. Sinopsis setiap episode boleh baca di Penulisan2u.my, search aje Projek Memikat Suami.

novel projek memikat suami

Drama ini telahpun mula di tayangkan pada 23 dec yang lalu, ala baru 1 episode je pun, masih sempat untuk korang follow, drama Projek Memikat Suami ini disiarkan setiap hari isnin pukul 10 malam, isnin pukul 10 malam memang takde cerita best, so layan Projek Memikat Suami ni dengan en.suami hihihi.

– Aiman Hakim Redza sangat comel dalam ni hahahaa

 

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

10 thoughts on “Drama Projek Memikat Suami Astro Ria”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge