Salam, sekarang ni saya tengah mencuba Produk Kesihatan dan kecantikan dari Ephyra, mesti korang dah tau pasal Ephyra ni kan? macam fenomena pulak, manakan tidak sana sini orang duk sebut-sebut pasal Ephyra, 1st saya tau tentang Ephyra ni dari Instagram Memey (salah seorang dari ribuan pengguna Ephyra), saya memang follow IG Memey, so tahulah Memey ni ambil Produk Ephyra ni since dia dalam pantang lagi.

Ephyra

Jadi maknanya Produk ni sudah tentu boleh diminum oleh ibu yang menyusukan bayi, Alhamdulillah. Bukan apa, risau juga ambil produk yang bukan-bukan ni, ni dah terbukti dengan pengambilan produk ini oleh memey dimana sesambil tu boleh continue susukan Babynya., Alhamdulillah, produk macam ni yang saya cari hihihihi.

Ephyra

Cantik itu subjektif, kita ni orang perempuan kalau boleh nak luar dalam cantik, betul tak? ehem..jadinya saya baru je lagi mencuba Produk Ephyra ni, setakat ini apa yang saya boleh komen iaitu dari segi rasa Ephyra itu sendiri. Sedap!, bagi saya rasa Ephyra ni rasa macam vitagen perisa oren, memang sedap, serius saya tak tipu..tipu dosa tau hihihi, minum sikit tak puas rasanya, mujurlah ada sukatan pengambilan, kalau tak dah bancuh banyak sikit hahahahaa, love it!

Ephyra

Packaging pun cantik, macam kotak Iphone gitu,

Oh ye panjang pulak saya membebel baru teringat nak bagi tau apa itu Ephyra hehee, kot-kot ada yang tak tahu lagi kan (tapi saya yakin ramai yang tahu, meletop-letop produk ni dipasaran).

Apa itu Ephyra?

Sejenis minuman Antioksidan dan Kolagen, ianya dihasilakan daripada gabungan rumusan terungul dari sumber alam semulajadi diseluruh dunia seperti :-

ephyra

  • Kolagen Ikan Putih Laut Dalam
  • L-Glutathione
  • Astaxanthin
  • Acai Berri
  • AcerollaCeri
  • Marigold Flower Extract
  • Acacia Gum
  • Superberi
  • Serbuk Tomato

Apa yang Menarik Tentang Ephyra?

  • Kesan yang ketara dapat dilihat dalam pengambilan sekotak, malah ada yang 7 hari je dah nampak hasilnya, tak sabar pulak saya nak tengok hasil ber-Ephyra ni hehee.
  • Ephyra menggunakan Kolagen laut dalam jenis “White Fish”, bukan sebarang ikan tau!
  • Ephyra juga menggunakan Kolagen terhidrolisis yang terdiri daripada pecahan asid amino yang kecil yang mana ianya mudah diserap oleh badan kita. Semakin cepat diserap semakin cepat keberkesanannya, tau tak kenapa kolagen lain lambat nampak hasilnya? sebab berat molekul kolagen yang tinggi tulah buat ianya lambat berkesan, Macam Kolagen Ephyra ni kurang dari 1500 Dalton tau!.

ephyra

Serius tak sabar nak tengok hasilnya!! teruja ni kikiki ^_^

  • Kandungan dalam Kolagen Ephyra ni cukup untuk keperluan badan kita, tak perlu ambil kolagen dan kuantiti yang tinggi sebab takut nanti boleh membebankan Buah pinggang kita, tu yang ada nanti masalah kegagalan buah pinggang tu, hiks…minta jauh, jadinya Ephyra ni terbaik kerana kadar kolagen didalamnya seperti yang saya katakan tadi, kurang dari 1500 Dalton, insyaALLAH kalau serasi, saya akan teruskan pengambilan Produk Ephyra ni ^_^
  • Ephyra ni juga merupakan Skin Supplement (makanan tambahan untuk kecantikkan kulit), orang perempuan suka ni, sapa tak nak cantik kan? bagitau saya..hahahaa, Ephyra dapat mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit, malah ianya juga menegangkan muka, “memuda” kan kita dari umur sebenar hihihi.
  • Oh yeeee…orang lelaki pun boleh minum yeee ^_^

Ada macam-macam lagilah keistimewaan yang terdapat dalam Ephyra ni, antaranya :-

1.Sebagai Energy Booster – Eh serius minum EPhyra ni badan rasa bertenaga, lagi ibu menyusukan anak macam saya ni memang kena ada minuman macam ni, lagi satu bayangkan sehari suntuk dengan urusan diluar, saya masih mampu cergas hihihi.

2. Dengan Epyra ni, Rambut kurang gugur, jadi sebab ni juga saya mengambil keputusan untuk menggunakan produk Ephyra ni, sebab saya ada masalah keguguran rambut, semuanya berlaku lepas saya bersalinkan Baby Irfan, harapnya lepas ni masalah rambut gugur dapat diatasi dengan pengambilan Produk Ephyra ni, insyaALLAH. dan ianya dah pun terbukti melalui testimoni dari pengguna yang lain, untuk saya? nantikan hasilnya ye.

3. Sistem pembuangan menjadi lawas, yang ini saya setuju sangat, saya jenis susah “membuang” hahahaa, dengan adanya Ephyra ni, kerja-kerja membuang sangatlah berjalan dengan lancar, apa yang menariknya tak sakit perut memulas pun, ehem…sistem perlawasan yang baik ini juga dapat membantu menurunkan berat badan, oh syioknyee!! haahahhaa..opss..insyaALLAH dengan izin ALLAH.

3. Kuku jadi cantik dan bersinar, wowww suka…so tak perlu nak pergi manicure, padicure dah hihihi.

4. Dapat mengatasi masalah tumit merekah, ni penyakit yang paling orang perempuan tak suka kot hehee, alhamdulillah saya tidak mempunyai masalah kulit kaki merekah, jadi pada mereka yang mempunyai masalah ini, ambil kesempatan yang ada ini untuk mencuba, manalah tahu ok kan?

5. Saya juga mempunyai masalah lingkaran bawah mata yang hitam, ermmm kekadang malu, sebab tak boleh nak sorok kan bawah mata ni, makeup pun masih nampak juga hehee, so harap dengan pengambilan kotak pertama ini dapat nampak hasilnya, insyaALLAH. menarik kan??, serius orang perempuan tak suka masalah ni!

6. Banyak lagilah, korang kena sama-sama dengan saya alami hasil kecantikan dari Ephyra ni. joommmm~

ephyra

Wowww~~

ephyra

Ini part saya paling suka, ibu menyusukan anak pun boleh ambil, malah sebagai milk booster juga, wowww~ serius teruja!

testimoni ephyra

Ramai sudah berjaya mendapatkan hasil keberkesanan Ephyra ni, patutlah sana sini orang cakap pasal Ephyra, saya tak sabar nak tengok hasilnya….

Promosi untuk pembaca blog saya :-

Hanya mention nama blog : yanmieonline.com dan anda layak mendapatkan harga promosi untuk produk Ephyra ni!, 2 kotak cuma RM 380.00, harga 1 kotak RM 197.00 (mengandungi 30 sachet – 1 bulan).

 

Contest

Selain tu ada juga contest Ephyra yang sedang berlangsung sekarang ni, hanya perlu ikuti langkah seperti gambar dibawah ini:-

contest ephyra

Menarik kan?? untung kalau dapat jumpa memey ni, boleh korek-korek lagi tentang rahsia kecantikan beliau ^_^

Untuk maklumat lanjut, sila layari

1)website official – www.oceanlife2u.com

2)facebook- www.facebook.com/oceanlife2u

3)instagram- ephyra2u

Untuk info @ pembelian boleh email kami di info@oceanlife2u.com

Atau hubungi HQ : 0341417889 | sms 019 3999 238

Opss lagi satu…..yang paling penting ianya Halal dan mempunyai sijil halal dari Jakim

sijil halal ephyra

Saya dan suami particular sungguh bab ni, nak beli apa nak makan apa kena make sure dulu ada sijil halalnya. Alhamdulillah Produk Ephyra mempunyai sijil KKM dan Halal dari Jakim, jadi tidak ragu ^_^

ephyra

Jadinya saya nak disiplinkan diri agar konsisten minum Ephyra ni, untuk hasil yang lebih ummppp dan cepat hihihihi.

Oh ye, korang jomlah try Produk ni, so far saya minum rasa best sangat tau, badan bertenaga, nanti kang kalau ada perubahan pada diri saya nanti saya update lagi. jadi untuk itu jom bersama saya cantikkan diri luaran mahupun dalaman dengan Produk Ephyra ni.

– Nantikan entry pengalaman saya bersama Produk Ephyra ni ye, sikit hari lagi, insyaALLAH.

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

22 thoughts on “Ephyra Serlahkan Kecantikan”
  1. Salam,

    being an authorised EPHYRA dealer, im so excited to share with you the product that has giving wonders to most of the ladies out there.

    FYI, im selling EPHYRA at a very good deal! (below market price for sure!)

    let me know if you are interested 🙂

    spread the love!

    Izza (EPHYRA Authorised Dealer)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    1. Fara, produk ni bagi yan lah kan, memang kena ada kat kita, mak2 nyusukan anak ni kan agak banyak tenaga nak guna, nak buat kerja rumah, nak nyusukan baby, handle macam2 lagi, kalau minum yang ni badan jadi bertenaga, pastu boleh jadi milk booster, tu yang best tu..serius 1st time minum dah boleh rasa yakin dengan produk ni, sebab dari segi rasa ephyra tu sendiri yang buatkan yan nak minum, sedap 😀
      yanmie recently posted..Ephyra Serlahkan Kecantikan My Profile

    1. Serius sebelum ni kyan pernah minum collagen drink tapi ada bau sedikit, tak macam Ephyra ni, minum pun rasa tak puas je, nak lagi..lagi..lagi…kyan bancuh sejuk, memang ngam betul dengan tekak, ni dah minum pagi tadi, nak minum kena tunggu lagi besok pagi..alahai lamanya hahahaaa. sedapkan??
      yanmie recently posted..Ephyra Serlahkan Kecantikan My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge