(Gambar) Abby Abadi Kahwin Baru

Salam, Abby Abadi Kahwin Baru, alhamdulillah akhirnya teka teki gambar-gambar yang Abby Abadi bagi hint di Instagram sebelum ini akhirnya terjawab juga, tahniah Kak, tumpang gembira.

abby abadi kahwin baru

Gambar Abby Abadi dan Suami

Baca sendiri pengakuan yang Abby kongsikan di laman instagram milik beliau, hihihi serius tumpang gembira, lagi suka tengok keakraban Abby dan Memey, macam adik beradik.

Ok tak sabar nak tengok gambar kahwin abby dengan suami baru dia ni, nama suami abby ataupun umur suami baru Abby ni tak tau lagi, masih dirahsiakan, ini pun dah kahwin 12 hari baru Abby nak share hihihi. Ok tunggu update di Instagram pulak lah.

- Tahniah, suami nampak muda dan hensem :D

23 thoughts on “(Gambar) Abby Abadi Kahwin Baru

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge