Ulser & Tergigit Bibir

Salam, seksa betul 2 hari ni nak makan, tiap kali makan tiap kali tulah nak tergigit bibir, semalam makan punyalah tertib slow-slow mengunyah punya tergigit juga. dan sudahnya hari ini daku menahan sakit, mana tidaknya gigitan berbisa tu dah bertukar menjadi Ulser, gggrrr!!!

ulcer

Google Img

Orang kata kalau kita tergigit bibir/lidah or pipi ni ada orang tengah mengata kita hahaha, yeker?? ataupun ianya sekadar kebetulan atau mitos sahaja?, nak kata makan gelojoh tak juga, makan macam biasa. serius tak menahan sakitnya.

- Lagi Ulser dah naik ni, hemmm..meh kongsi macam mana nak merawat ulser mulut ni huhuuu pedih gilaaaa wuuuu~

30 thoughts on “Ulser & Tergigit Bibir

  1. Waduh….mmg sakit sgt tu.. sapu je ubat ulser….kalau dah ada kt rumah ler….

    Kalau tak de dn tak de masa nk beli…apa kata kumur air garam…pedih tapi mujarab…

    Tak pun biarkan je….lps seminggu baik la….hehehe

    K sya pun pun baru je baik ni….
    syamila recently posted..DRSNEEZ VS BUAH CIKUMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge