Blog SuperMak


Salam, terkini dilaman sesawang Jakim telah dikeluarkan Jadual Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa bagi seluruh negeri di Malaysia, dibawah ini saya kongsikan Jadual Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa 2013 Negeri Selangor.

ZON I

DAERAH GOMBAK, PETALING/SHAH ALAM, HULU SELANGOR, HULU LANGAT DAN SEPANG

JADUAL WAKTU IMSAK DAN BERBUKA PUASA SELANGOR 1

ZON II

DAERAH KLANG, KUALA LANGAT,KUALA SELANGOR DAN SABAK BERNAM

JADUAL WAKTU IMSAK DAN BERBUKA PUASA SELANGOR 2

- Seronoknya berpuasa ^_^

18 Thoughts on “Jadual Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa 2013 Negeri Selangor

  1. Selamat Berpuasa pada Akak dan Family. Hari rabu ni dah start puasa.
    Azie recently posted..Nuggets MiloMy Profile

  2. Alhamdulilah ada juga jadual berbuka, nanti senanglah nak rujuk
    MindaKini recently posted..Penjelasan Shahz Jaszle Di MELODI Berkaitan Isu KhalwatMy Profile

  3. Sebelum datangnya bulan ramadhan, terasa nak makan pagi banyak-banyak nanti lepas nie dah tak bolah makan pagi dah, :)
    Hafiz recently posted..Tips Mencari Idea Dalam PenulisanMy Profile

  4. Terasa bahang bulan ramadhan dah nak sampai,
    Hafiz recently posted..Tips Menduduki PeperiksaanMy Profile

  5. tak sabar nak puas. tinggal berapa hari je lagi kan…
    fyna recently posted..Wordless Wednesday #11My Profile

  6. Tak sabar rasanya nak tunggu bukan ramadhan.. :)
    Bedak Arab recently posted..Apa itu VoIP?My Profile

  7. Amboi awal kak yamie dah siap ada jadual boleh tempek kat dinding nie
    Bedak Arab recently posted..Kelebihan Dan Fadhilat Madu LebahMy Profile

  8. dah nak masuk ramadhan dah. tak sabar
    Ikhwan Pauzi recently posted..FRIDAY LIKE A SIRMy Profile

  9. tak sabar menunggu kehadiran bulan ramadhan yg mulia dan penuh dengan barakah nie… :)
    Wan Fauzi™ recently posted..Isu Demonstrasi Dataran Taksim TurkiMy Profile

  10. wooo..cepat nyaaa…
    biasa tengok tv je tunggu jadual berbuka dan imsak pukul 5 petang..sharp.. hehe
    Norfanil recently posted..Bila Norfanil Nak Tunjuk Skill Ala Ala Masterchef? – ShakiddoMy Profile

  11. Teringatkan berbuka puasa di Malaysia Timur awal. :-)
    akubiomed recently posted..DiGi WWWOW Awards 2013 misi mengundiMy Profile

  12. wah awalnya siapkan maklumat nih, hehehe
    Juan recently posted..Beli Jersi Bolasepak Malaysia Original OnlineMy Profile

  13. berbuka makin lewat sikit tahun ni. selamat berpuasa ramadhan semua.
    Denaihati recently posted..WordPress Junior dan Master Class bersama Akademi DenaihatiMy Profile

  14. wow…dh up dah entry nih.. nk up gak la bagi yg pahang punyer.. hehe.. tq for the ideas
    cikcloudy recently posted..MasterChef Selebriti: Cabaran Luar TerakhirMy Profile

  15. tinggal lebih kurang 22 hari lagi je menjelang ramadhan
    lisa recently posted..Vote for admya for Digi WWWOW AwardsMy Profile

  16. Ya !! Allah sampaikanlah kami dalam bulan Ramadhan… amin…
    Wan Fauzi™ recently posted..Setahun Mesir Tanpa Dewan RakyatMy Profile

  17. Terima kasih di atas perkongsian info… Senang nak jadikan rujukan pada bulan Ramadhan nanti… ;)

  18. Di Malaysia sudah ada jadualnya, kira2 mulai puasa ramadhan di tempat anda tanggal berapa ya ??
    Rina recently posted..Project : Make A Google Pagerank Prediction ToolMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation