Selangor Cuti Umum Isnin 6 Mei 2013

Salam, dalam kesibukan balik kampung semalam, dapat berita gembira hehee, gembiralah sangatkan hahahhaaa, gembira sebab Negeri Selangor Cuti Umum Isnin 6 Mei 2013, perkara tersebut telah diumumkan oleh Menteri Besar Selangor sendiri bagi memudahkan semua rakyat di Negeri Selangor Mengundi di PRU 13 nanti.

20130504-060401.jpg

Jadi adalah masa nak berehat hari Isnin tu, yeayyy!!!..jangan tak tau, makcik-makcik yang tak berkerja ni pun seronok dan excited giler kalau ada cuti, ngalahkan orang yang bekerja seronoknya hahahaa sebabnya, sebagai contoh, saya tak perlu kalut pagi2 siapkan anak gi sekolah dengan penat yang tak hilang lagi, dan tak perlu kejut anak pukul 5am kikiki, dapatlah rehat sekejap dari rutin harian tu nnggee~

Sent From My iPhone4S

23 Comments on Selangor Cuti Umum Isnin 6 Mei 2013

  1. Hafizul
    May 13, 2013 at 11:39 am (1 year ago)

    Masa ni saya hanya cemburu jer lah..terengganu tak cuti pun..uhhh
    Hafizul recently posted..Aku Bukan PromoterMy Profile

    Reply
  2. zeqzeq
    May 4, 2013 at 8:23 am (1 year ago)

    baguzzz la untuk wsnita saja..lelaki tk leh tenung iklan seksi dan dowlod pic seksa,,boleh di ikut oleh blogger wanita yg nak iklan baju dlm dll

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge