Gambar Anak Lelaki Fasha Sandha – Fasha Sanda Bersalin

Salam, berita gembira buat Pelakon Fasha Sandha dan suami Rizal Ashram yang mana pada pukul 9.21 pagi tadi Fasha telah selamat melahirkan anak lelaki pertama mereka. Tengok sahaja Gambar Anak Lelaki Fasha Sandha ni, comelkan??

anak lelaki fasha sandha

Aloooo serius tak sabar nak tengok gambar-gambar baby yang bakal di instagramkan oleh Fasha ni, tak puas pulak tengok hihihi, bukan apa, punyalah ramai artis yang bersalin, fasha sandha ni lah artis yang paling saya tunggu-tunggu nak tengok rupa babynya, mesti comel, fasha masa mengandung pun muka berseri-seri gitu.

Ok kang ada lagi gambar baby Fasha Sandha ni nanti saya update.

15 Comments on Gambar Anak Lelaki Fasha Sandha – Fasha Sanda Bersalin

  1. iAwani
    April 17, 2013 at 12:30 pm (1 year ago)

    Tahniah buat Fasha .. bunting pelamin tu!

    Reply
  2. Datin Tyka
    April 15, 2013 at 12:58 pm (1 year ago)

    pasti hensem macam mama dia.. nak bam bam macam irfan.. wuuuuuu comel
    Datin Tyka recently posted..Penyakit KeturunanMy Profile

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge