Blog SuperMak


Salam, nampaknya Tarikh Peperiksaan STPM, SPM, STAM, PMR, UPSR 2013 telah pun diketahui, disini saya kongsikan tarikh-tarikh peperiksaan tersebut untuk rujukan bersama.

DIGITAL IMAGE

Tarikh Peperiksaan

STPM - 20-23 Mei 2013 ( Peperiksaan Bertulis Penggal 2) & 6-18 November 2013 ( Peperiksaan Bertulis Penggal 3)

SPM - 12 November – 12 Disember 2013

STAM - 17-19 Oktober 2013

PMR - 8 -12 Oktober 2013

UPSR - 11-13 September 2013

Bila dah tahu tarikh peperiksaan penting macam ni, senang sikitlah cikgu-cikgu dan pelajar mengatur strategi, apa pun semoga berjaya untuk adik-adik semua.

9 Thoughts on “Tarikh Peperiksaan STPM, SPM, STAM, PMR, UPSR 2013

  1. kepada senmua pelajar buat yg terbaik… jgn hampakan perasaan ibu dan ayah kita..
    Wan Fauzi recently posted..Definisi Akhlak dan Tabiat ManusiaMy Profile

  2. tak sabar nak dengar keputusan adik2 ku kat malaysia… semoga berjaya dgn cemerlang semuanye… amin…
    Wan Fauzi™ recently posted..Definisi Akhlak dan Tabiat ManusiaMy Profile

  3. Sudah boleh buat persediaan awal untuk menghadapi peperiksaan.
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday – Jom menonton wayangMy Profile

  4. Anak saya ada test bulan mac. Tu pun dh berdebar. Excited!
    mama adam recently posted..Mencari Barang TersembunyiMy Profile

  5. nampak je lambat lagi, pejam celik sekejap je sebenarnya, moga adik2 dan anak2 bersedia awal…
    Denaihati recently posted..Kisahnya Secebis Hati part 14My Profile

  6. Wah.. mesti berdebar adik2 kita.. :)
    Anirah Azuri recently posted..Blogger Belia Blogger CoolMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation