Air Cendol Homemade

Salam, musim cendol kot sekarang ni, sana-sini cerita cendol gara-gara SBB2013 kehkehkeh, demam cendol masih terasa dek gara-gara si Jejaka Cendol yang asyik disakat di FB Group Denaihati, oklah asyik duk tengok orang post gambar cendol je, tekak pun teringin nak makan cendol huhuhu, nak beli tak tahu nak beli kat mana, so Air Cendol Homemade ni jeler, sedap juga..opsss tapi cendolnya dibeli siap-siap hihihi.

cendol

Memang puas hati buat sendiri, boleh ejas rasa air cendol tu, suka hati lalalala…saya habiskan je kat atas tu, buat sekali gus hahaaa, meriah seh makannnnn kacang dengan jagung tu kikiki.

cendol2

Amikkkk kooo…macam marah je ni buat 1 jug cendol heeeee, ok yang kat mangkuk atas tu saya punya, tak letak ais pun, sejuk sikit-sikit je sebab saya tengah berpantang makanan sejuk-sejuk, dapat macam tu pun dah nikmat sangat nnggee~

cendol

nyum…nyum…

– Dah bersalin pun tak sudah-sudah teringin tekak ni -..-“

About yanmie 2603 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

23 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge