Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathudin

Salam, kita lupakan isu tentang Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathudin, kita layan Gambar Pra Perkahwinan mereka yang sangat awesome, hasil dari Candid Syndrome, saya suka gambar-gambar yang diambil oleh Candid Syndrome, memang cantik dan terbaik!.

Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathudin

Liyana Jasmay Dan Fathudin akan melangsungkan Majlis perkahwinan mereka pada 2 Februari ini di Hotel Seri Pacific, Kuala Lumpur dan akan melangsungkan majlis resepsi mereka pada hari yang sama.

Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathudin1

- Tahniah, tak lama dah majlis, selamat pengantin baru

9 Comments on Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathudin

  1. mama adam
    February 1, 2013 at 8:11 am (2 years ago)

    selamat pengantin baru. saya pun suka gambar2 saiful nang ni. gorjes… tapi, tak mampu nak hire..
    mama adam recently posted..Tanda Rezeki Yang BerkatMy Profile

    Reply
  2. Aya
    January 31, 2013 at 10:17 am (2 years ago)

    Masa aya kahwin dulu, suami aya memang tak nak gambar pre wedding ni.. sbb tak halal lagi.. kitaorang buat post wedding je…hehehee
    Aya recently posted..Anugerah Blogger Popular 2013My Profile

    Reply
  3. titan
    January 30, 2013 at 8:15 pm (2 years ago)

    emm..entahlah. aku rasa kelakar sangat isu diorang nih..

    bagi aku, dua-dua ada salahnya..
    titan recently posted..Teh O Ais Laici.My Profile

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge