Salam, kita lupakan isu tentangĀ Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathudin, kita layan Gambar Pra Perkahwinan mereka yang sangat awesome, hasil dari Candid Syndrome, saya suka gambar-gambar yang diambil oleh Candid Syndrome, memang cantik dan terbaik!.

Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathudin

Liyana Jasmay Dan Fathudin akan melangsungkan Majlis perkahwinan mereka pada 2 Februari ini di Hotel Seri Pacific, Kuala Lumpur dan akan melangsungkan majlis resepsi mereka pada hari yang sama.

Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathudin1

- Tahniah, tak lama dah majlis, selamat pengantin baru

9 Thoughts on “Gambar Pra Perkahwinan Liyana Jasmay Dan Fathudin

  1. mereka bernikah hari ini kan, tahniah
    Ajumohit recently posted..#DIY2 | Makeover Almari Hiasan Ala Inggeris StyleMy Profile

  2. selamat pengantin baru. saya pun suka gambar2 saiful nang ni. gorjes… tapi, tak mampu nak hire..
    mama adam recently posted..Tanda Rezeki Yang BerkatMy Profile

  3. Tahnie lah buat dorg…Liyana Jasmay Dan Fathudin
    Travel-Zoom recently posted..Eat Healthier ‘On the Go’ – 3 Simple Tips to Eat Smart While TravelingMy Profile

  4. yang nie ke yang kontroversi ari tu?
    Travel-Zoom recently posted..Smart Travel for the Budget Weary FamilyMy Profile

  5. Masa aya kahwin dulu, suami aya memang tak nak gambar pre wedding ni.. sbb tak halal lagi.. kitaorang buat post wedding je…hehehee
    Aya recently posted..Anugerah Blogger Popular 2013My Profile

  6. Inilah gambar pra perkahwinan yang dikatakan menimbulkan kontroversi.
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday – Bangau Oh BangauMy Profile

  7. emm..entahlah. aku rasa kelakar sangat isu diorang nih..

    bagi aku, dua-dua ada salahnya..
    titan recently posted..Teh O Ais Laici.My Profile

  8. oic.. nilah gambar yang kontroversi Saiful Nang tu ya?
    Mus recently posted..Kamera DSLR Terbaik, Dilema Mana Satu Pilihan Anda?My Profile

  9. selamat pengantin baru untuk Liyana Jasmay Dan Fathudin.
    Denaihati recently posted..Blogger Ensem Sangat #SBB2013My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation