Musim Durian Datang Lagi – Durian Musang King

Salam, perghhhh tak menahan betul sana sini orang duk upload gambar durian, lebih-lebih lagi tengok gambar kat FB biras, siap tayang pulut durian lagi uwaaaa tak menahan betul heheee, kat kampung sekarang ni tengah musim durian, belum ada cuti untuk balik ke kampung, jadiknya beli jelah dulu durian yang dah siap buang kulit tu kikiki, layan~

durian musang king

So baru ni shopping kat NSK, belilah Durian kat atas tu, 3 pek boleh tahan jugalah harganya, en.hubby kata beli yang dah siap buang kulit senang sikit terus boleh makan hehee, jadiknya amik Durian Musang King yang dah siap buang kulit ni, 1st time layan Durian Musang King, perghhh sedapppp~

durian musang king

Hantu Durian :D, Aiman memang tak layan durian, so dia tengok kitaorang je makan hihihi

durian musang king

Sedap sangat durian musang king ni, manis, isi tebal pulak tu

durian musang king

Yang bestnya biji durian musang king ni kecik-kecik, so memang puaslah makan isi durian tu, tebal~

*Pic taken from iPhone4S

- Lega dapat lepaskan rasa mengidam ni hehee ^__^

13 Comments on Musim Durian Datang Lagi – Durian Musang King

  1. syamila
    November 18, 2012 at 2:15 pm (2 years ago)

    durian….tak suka…tp anak dara kak sya mmg suka sgt…lepas makan wajib berus gigi kalau tak tk blh dekat ummi…hehehehe
    syamila recently posted..Mini Zoo KuantanMy Profile

    Reply
  2. Azie
    November 17, 2012 at 11:56 am (2 years ago)

    Wow memang sedap rasa Durian Musang King.
    Azie recently posted..Paint dan ColouringMy Profile

    Reply
  3. yangbaik
    November 17, 2012 at 11:46 am (2 years ago)

    waaa… durian raja musang… nampak menggoda jer… menghitung hari jer ni… nak pi terjah…

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge