Salam, perghhhh tak menahan betul sana sini orang duk upload gambar durian, lebih-lebih lagi tengok gambar kat FB biras, siap tayang pulut durian lagi uwaaaa tak menahan betul heheee, kat kampung sekarang ni tengah musim durian, belum ada cuti untuk balik ke kampung, jadiknya beli jelah dulu durian yang dah siap buang kulit tu kikiki, layan~

durian musang king

So baru ni shopping kat NSK, belilah Durian kat atas tu, 3 pek boleh tahan jugalah harganya, en.hubby kata beli yang dah siap buang kulit senang sikit terus boleh makan hehee, jadiknya amik Durian Musang King yang dah siap buang kulit ni, 1st time layan Durian Musang King, perghhh sedapppp~

durian musang king

Hantu Durian :D, Aiman memang tak layan durian, so dia tengok kitaorang je makan hihihi

durian musang king

Sedap sangat durian musang king ni, manis, isi tebal pulak tu

durian musang king

Yang bestnya biji durian musang king ni kecik-kecik, so memang puaslah makan isi durian tu, tebal~

*Pic taken from iPhone4S

- Lega dapat lepaskan rasa mengidam ni hehee ^__^

13 Thoughts on “Musim Durian Datang Lagi – Durian Musang King

  1. seronoknye balik kampung makan durian..
    Travel-Zoom recently posted..Different Countries – Travel Deal TipsMy Profile

  2. bestnye durian.. rasa nak pos je dari malaysia..
    Wan Fauzi recently posted..Hukum Memakai Niqab Bagi WanitaMy Profile

  3. eiii… malam ni, nak suruh jugak suami carikkk nih !!
    kayna recently posted..Ada apa dengan Kuantan?My Profile

  4. mengidam musang king rupanya(ada mengidam lagi ke dlm stage ni)…heeeee
    musang king memang kesedapan melampaulah…
    Denaihati recently posted..iPhone 5 Gadget Impian Cabaran BermulaMy Profile

  5. durian….tak suka…tp anak dara kak sya mmg suka sgt…lepas makan wajib berus gigi kalau tak tk blh dekat ummi…hehehehe
    syamila recently posted..Mini Zoo KuantanMy Profile

  6. Isinya tebal. Kalau dapat benih mahu semai di kebun. Esok akan kebun durian menanti buah durian D24 yang tunggu masa untuk jatuh. :-)
    akubiomed recently posted..Merai majlis Raja Sehari Broframestone dan Iera.My Profile

  7. sedapnyaaa
    eyra recently posted..this is my 101112 lovestory.My Profile

  8. terliur den kak , smlm kay tinggal kereta dah bee g gatai punggah almari semua dah tk larat nak keluaq waaaa
    puanbee recently posted..Pengalaman mengandung , alahan dan proses bersalin 3 anakMy Profile

  9. Wow memang sedap rasa Durian Musang King.
    Azie recently posted..Paint dan ColouringMy Profile

  10. waaa… durian raja musang… nampak menggoda jer… menghitung hari jer ni… nak pi terjah…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation