Ais Krim Magnum Baru, Sedapnya!

Salam, semalam punyalah teringin nak makan Ais Krim hahaha, dah tu tak nak Ais krim lain, nak yang Magnum tu juga, yang perisa baru Coklat Belgian tu, pheww~ apa lagi sms en.hubby suh dia belikan, mujur jugalah teringin makanan yang senang nak cari heheee, layan~

ais krim magnum baru

Tak minta banyak, cukup 2 ni je hehee, maklumlah tengah Diet Ibu Mengandung, berat badan naik mendadak tu yang kena Minum Air Gula baru-baru ni hahahaa, yang 2 ni pun rasa macam tak cukup tapi hemmm tak pelah asalkan dapat rasa haha, Ais Krim bukan untuk kenyang, untuk makan gitu-gitu je, nak kenyang kena makan nasi, ye tak?

ais krim magnum baru

Perghhhhh dia punya coklat kat luar tu kan memang betul-betul tebal dan sedap, dalam apatah lagi kikiki, layan~

– Alhamdulillah tertunai sudah hasrat dihati ^___^

Written by

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

18 comments / Add your comment below

Leave a Reply

CommentLuv badge