Blog SuperMak


Salam, haishhh baru ada masa nak layan Episode 10 Adam Dan Hawa~

.
.
.
.
.
.
.
.

Serius saya dah addicted dengan drama adam dan hawa ni, kalau tertinggal rasa macam rugi aje heheee, bukan apa, saya suka sangat tengok lakonan Nadia Nissa dalam Adam Hawa ni, kalau ikutkan muka dia biasa-biasa aje, tapi mungkin serasai dengan watak yang dia bawa, rambut pulak cantikkkkkk!!!, admire dengan rambut Ain Hawani (Nadia Nissa).

Adam Dan Hawa Full Episode 

13 Thoughts on “Episode 10 Adam Dan Hawa

  1. citer memang best!
    sara recently posted..Download Filem Seram SejukMy Profile

  2. best r crta nie..tq ek upload cer nie :P

  3. suka sgt ngan cerita ni..
    Ibu Mifzal Arsyad recently posted..Drama Adam & Hawa Episod 9 – 12My Profile

  4. episod makin panas ya. tambah lagi pelakon hebat2 berlakon memang jadi je…
    Denaihati recently posted..iPhone 5 Live EventMy Profile

  5. sedap la org ada astro..hahaha..kenapa tak de rancangan mcm ni kat tv 1 ye??haha
    Hafizul recently posted..Kehidupan Di Alam PercintaanMy Profile

  6. terima kasih kak yan. *sayang banyak banyak* :)
    Ara recently posted..Setebal mana malu?My Profile

  7. laa… kat astrok je ke ade Adam Hawa ni…. x aciii….
    Ummi Hanie recently posted..Jalan jatuhMy Profile

  8. cerita adam dan hawa ni memang best.. memang layan…
    semut recently posted..KEBAIKAN TINGGAL DI ASRAMAMy Profile

  9. Nak pergi kelas sekarang ni.. Lepas habis kelas nanti boleh layan Episod 10 adam dan Hawa.. hehehe
    Anuar recently posted..Pengalaman Berhari Raya Di Dusun Durian…My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation