Salam, ramai nampaknya yang tengan demam Drama Adam dan Hawa yang di tayangkan melalui Astro Mustika HD, tapi disebabkan kat rumah ni takde langgan Mustika HD so makanya menggigihkan diri mencari Drama Adam Dan Hawa online, yeayy dan hasilnya dapat juga Tonton Online Drama Adam Dan Hawa  ni di Youtube kuikuikui tapi sampai episode 4 aje sob..sob…sesapa yang rajin tu meh ler tolong upload kekeke

tonton online adam dan hawa

Drama Adam Dan Hawa ni diadaptasikan dari Novel Adam Dan Hawa hasil nukilan dari Aisya Sofea, salah seorang Novelis yang saya minati, Novel ni dah pernah saya baca tidak lama dulu, memang best tau, lagi best sebab Novel ni di diadaptasikan kepada drama dan dibintangi oleh pelakon Popular Aaron Aziz, masih ramai yang demam AA ni, pasti drama ni meletop-letoplah.

Drama Adam dan Hawa ini telahpun mula ditayangkan pada 27 ogos yang lalu, isnin hingga jumaat pada pukul 9.00 malam, ada 60 episode tau! dan semestinya di Astro Mustika HD, serius kalau dah novel pun best, dah tentu drama adaptasi ni juga best!

Dan Antara pelakon Drama Adam Dan Hawa ini iaitu Aaron Aziz, Nadia Nisa, Anzalna, amyza andan dan ramai lagilah.

Episode Adam Dan Hawa

– Ok tengah berkira-kira nak langgan Mustika HD ^___^

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

10 thoughts on “Drama Adam Dan Hawa Di Astro Mustika HD”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge