Tahniah Irma Hasmie Mengandung

Salam, baru terbaca di mstar.com.my, wahhh terlebih seronok pulak baca tentang Irma Hasmie Mengandung 5 minggu, tahniah buat Irma dan suaminya Redza, Alhamdulillah rezeki Allah Ta’ala bagi.

Irma Hasmi Mengandung

Tak sabar nak tengok gambar terbaru Irma hasmie mengandung.

Bagi suami Irma, dia pulak yang terlebih mengidam berbanding Erma, teringat pula saya dengan suami yang mana dia terlebih sukakan makanan masam-masam seperti asam jeruk berbanding saya, ramai yang duk menghulur asam kat saya tapi serius memang tak boleh masuk nnggeee~ baby ni nak yang manis-manis aje berbanding macam abang-abangnya dulu.

- Tahniah Irma dan suami, take care ^___^

7 Comments on Tahniah Irma Hasmie Mengandung

  1. Denaihati
    August 16, 2012 at 10:46 pm (2 years ago)

    tahniah untuk mereka, rezeki dr Allah. kira bunting pelamin.

    Reply
  2. ohcikgu
    August 15, 2012 at 5:32 pm (2 years ago)

    tahniah. dah rezeki diorang. alhamdulillah.

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge