Blog SuperMak


Salam, baru terbaca di mstar.com.my, wahhh terlebih seronok pulak baca tentang Irma Hasmie Mengandung 5 minggu, tahniah buat Irma dan suaminya Redza, Alhamdulillah rezeki Allah Ta’ala bagi.

Irma Hasmi Mengandung

Tak sabar nak tengok gambar terbaru Irma hasmie mengandung.

Bagi suami Irma, dia pulak yang terlebih mengidam berbanding Erma, teringat pula saya dengan suami yang mana dia terlebih sukakan makanan masam-masam seperti asam jeruk berbanding saya, ramai yang duk menghulur asam kat saya tapi serius memang tak boleh masuk nnggeee~ baby ni nak yang manis-manis aje berbanding macam abang-abangnya dulu.

- Tahniah Irma dan suami, take care ^___^

7 Thoughts on “Tahniah Irma Hasmie Mengandung

  1. emm sedap arr dapat baby…kak yan bila baby akan keluar??
    Hafizul recently posted..Wordless Wednesday #22 – Helmet Versi Pondok KecilMy Profile

  2. msti cute cam mak dan papanya kan?heheh
    sara recently posted..Gambar Raya Fasha Sandha Dan JejaiMy Profile

  3. tahniah untuk mereka, rezeki dr Allah. kira bunting pelamin.

  4. Tanniah kepada beliau dan suami yang bakal menimang cahaya mata sulung. :-)
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday – # Salam AidilfitriMy Profile

  5. tahniah. dah rezeki diorang. alhamdulillah.

  6. tahniah!! rezeki irma
    rozuan recently posted..KEREPEK DAN BISKUT RAYAMy Profile

  7. Wahhh! Gembiranyaaaa. Berita baik nak dekat rayaaa ^^
    Zida recently posted..An Instrument of God’s Mercy | Jom On Call 2012My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation