Salam, korang tengok dah ke Iklan Raya BERNAS 2012? memang menyentuh jiwa, sebak rasanya, menitis air mata tengok video ni, Ahmad dan Fizi saling melengkapi, tengok sendiri video ni barulah anda mengerti apa yang saya maksudkan.


Semoga Allah mengasihi Ahmad dan Fizi serta anak-anak yatim seperti mereka, sentiasa tabah dan sabar dalam menempuh kehidupan yang penuh ranjau ini.

- Hayati babak demi babak, anda akan mengerti :(

24 Thoughts on “Iklan Hari Raya BERNAS 2012 Sangat Menyentuh Jiwa

  1. iklan raya bernas, tahun depan plak yer..hehe..memang menarik iklan ni…rasa macam dibulan puasa jer bila smp kat entri ni..dengan perut yang lapa lg ni..haha
    Hafizul recently posted..Wordless Wednesday #22 – Helmet Versi Pondok KecilMy Profile

  2. Video yang cukup berkualiti dan mendalam maksud tersurat dan tersirat. sama2lah kita menginsafi dan mensyukuri nikmat-Nya.
    shraqs recently posted..Cara – Cara Root Samsung Galaxy Note ICS 4.0.4 DXLR5My Profile

  3. mmg sebak baca..leleh air mata.
    Ibu Mifzal Arsyad recently posted..Lokasi Perangkap Had Laju Sempena Aidilfitri 2012 di Lebuhraya PLUSMy Profile

  4. ni macam rasa nak nangis je..
    ohcikgu recently posted..Kesan dan akibat mandi waktu malam yang kita tak tahu.My Profile

  5. Saya pun memang menitik jugak la airmata lelaki saya nie….
    hazman aka species1980 recently posted..Berbuka puasa di Restoran Songket bersama OPEN RICE MALAYISAMy Profile

  6. memang sedih iklan ni..terbaik..
    wanmus recently posted..Seminar Niaga Wajib Anda SertaiMy Profile

  7. kalau tengok banyak kali, lebih banyak air mata boleh menitis ni….
    Denaihati recently posted..Ayah dan Ibu jambatan ke Syurga tetapi ramai yang lupaMy Profile

  8. sadisnyeee …sobb
    azim recently posted..BMW HP4 exists to warp time, space, facesMy Profile

  9. uwaaa nk balikkkk
    azim recently posted..BMW HP4 exists to warp time, space, facesMy Profile

  10. Sedih menonton dihujung iklan. Video klip yang menyentuh perasaan.
    akubiomed recently posted..Hasil projek hujung minggu persiapan Raya.My Profile

  11. Memang dah lama kita tak disajikan iklan yang sngat menyentuh kalbu seperti ini.
    Faizul recently posted..Nama Baru Pusat Serenti RaubMy Profile

  12. iklan ni memang terbaiklah
    Juan recently posted..Resepi Puding KaramelMy Profile

  13. terbaek!
    tersentuh dan byk mesej yg dapat
    Sop recently posted..Iklan Raya 2012 – Bernas atau Petronas?My Profile

  14. Tersentuh hati bila tonton video ni.
    Man recently posted..Johari Pain Terkenal Sekelip MataMy Profile

  15. adoii .. tengok banyak kali still lagi sedih :'(
    Azuan Shaari recently posted..Kad Kahwin Ustaz Don Daniyal ComelMy Profile

  16. mmg sgt menyentuh hati.
    sbg staf di salah sebuah rakan kilang Bernas, saya tumpang bangga dgn inisiatif yg dibuat oleh Bernas utk mendidik jiwa penonton.
    sgt terkesan di jiwa.
    syabas Bernas!
    Ekspresi Ruang recently posted..Artwork Pilihan #15My Profile

  17. dah bertitik2 air mata nih kak :)
    puanbee recently posted..Pandalela rinong menang pingat gangsa (Olimpik London 2012)My Profile

  18. Hmm mmg sedih la..moga dorang dirahmati allah

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation