Iklan Hari Raya BERNAS 2012 Sangat Menyentuh Jiwa

Salam, korang tengok dah ke Iklan Raya BERNAS 2012? memang menyentuh jiwa, sebak rasanya, menitis air mata tengok video ni, Ahmad dan Fizi saling melengkapi, tengok sendiri video ni barulah anda mengerti apa yang saya maksudkan.


Semoga Allah mengasihi Ahmad dan Fizi serta anak-anak yatim seperti mereka, sentiasa tabah dan sabar dalam menempuh kehidupan yang penuh ranjau ini.

- Hayati babak demi babak, anda akan mengerti :(

24 Comments on Iklan Hari Raya BERNAS 2012 Sangat Menyentuh Jiwa

  1. Ekspresi Ruang
    August 10, 2012 at 11:03 am (2 years ago)

    mmg sgt menyentuh hati.
    sbg staf di salah sebuah rakan kilang Bernas, saya tumpang bangga dgn inisiatif yg dibuat oleh Bernas utk mendidik jiwa penonton.
    sgt terkesan di jiwa.
    syabas Bernas!
    Ekspresi Ruang recently posted..Artwork Pilihan #15My Profile

    Reply
    • yanmie
      August 10, 2012 at 11:37 am (2 years ago)

      Kalau dulu iklan dari Arwah Yasmin lah yang paling dinanti-nantikan, bagi iklan BERNAS ni sangat-sangatlah bernas, dapat mendidik jiwa penonton, betul tu sangat terkesan dalam jiwa.
      yanmie recently posted..Iklan Hari Raya BERNAS 2012 Sangat Menyentuh JiwaMy Profile

      Reply
    • yanmie
      August 10, 2012 at 10:44 am (2 years ago)

      Hulur tisu :D

      Reply
  2. Sara
    August 10, 2012 at 10:27 am (2 years ago)

    Hmm mmg sedih la..moga dorang dirahmati allah

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge