Detik Bersama Sunlight – Saya Mesti Pilih!

Salam, Saya tak nak cakap banyak, saya dengar ibu cakap kat ayah macam ni “Eeeeee memang bestlah guna Sunlight ni, lemak-lemak dan minyak kat pinggan mangkuk mudah dibersihkan.“, itulah testimoni dari ibu saya, jadi apa yang saya boleh katakan disini, “Sunlight…saya mesti pilih!”

Detik Bersama Sunlight

Ha sekarang ini Ibu saya memang dah gunakan Sunlight, sebelum ni duk guna jenama lain, ala yang paste tu, kalau dah kering keras nak guna pun susah, kena tonyoh-tonyoh sampai lekat kat kuku heheeee, dengan adanya sunlight ni dapatlah saya membantu ibu selalu membasuh pinggan, dan inilah detik bersama sunlight yang paling bermakna dalam hidup saya apabila saya dapat meringankan kerja-kerja membasuh pinggan mangkuk ibu.

- Terima kasih Sunlight!, saya mesti pilih :D

27 thoughts on “Detik Bersama Sunlight – Saya Mesti Pilih!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge