Salam, tekak mengidam nak makan buah cempedak, dan alhamdulillah setelah mencari hampir seminggu akhirnya dapat juga, syukur sangat, tertunailah hasrat di hati.

20120703-114504.jpg

Buah Cempedak ni kami jumpa di Chow Kit, kat Klang ni tak jumpa, Shah Alam pun sama, nasib baiklah terfikir nak cari kat Chow Kit, giler jauh hehee tapi puas hati sangat, beli sebiji, berat dalam 2kg++ Rm 15.00, murahlah juga kan?, lepastu beli sekali cempedak goreng tu, kami makan anak beranak dalam kereta *punyalah tak sabar hahhaa*, besoknya projek buat cempedak goreng lagi kehkehkeh.

- Nak tau saya sakit perut dek melantak banyak buah cempedak ni, syukur dah lega huhuhu.

Sent From My iPad2

19 Thoughts on “Dapat Juga Buah Cempedak

  1. Nur beli hari tu RM17 untuk 3 kg… Memang tengah musim sekarang.
    Nur recently posted..Sakit Itu Tanda Allah Sayang Pada KitaMy Profile

  2. Wahh sedap nya cempedak goreng…tu la makan banyak sgt cemepdak tu..haha
    Hafizul recently posted..Wahhh Syok Nya Dapat Makan Pulut DurianMy Profile

  3. tak termakan cempedak kat rumah nie. kesian buah tu…pengsan

  4. cempedak yang belum kopek tu pun untuk dijual juga ke? kalau ya,agak-agakla berapa harganya?

    Jarang-jarang sungguh dapat merasa cempedak goreng ni.
    Faizul recently posted..Jersi Arsenal, Chelsea, Manchester United dan Liverpool musim 2012/13My Profile

  5. memang sedap buah cempedak…
    joev recently posted..Cara -cara Menternak KambingMy Profile

  6. chow kit,mmg femes.macam2 ada pula tu
    Ikhtiar Shah recently posted..Isu Hantaran Dan Kos Perbelanjaan Majlis PerkahwinanMy Profile

  7. Saya tinggal dikampung, tiada masalah untuk mencari buat cempedak, setiap tepi jalan mesti ada jual hehe :-)
    Blog Asyraf recently posted..Sunnah Dan Adab Hari JumaatMy Profile

  8. wah wah, mengidam tu..cucuq terus la, baru auwwmm
    syahrilhafiz recently posted..Tips Atasi Masalah Laptop OverheatingMy Profile

  9. kalau jumpa sebijik, pasti mau menambah sebijik lagi ..
    iAwani recently posted..iPad Mini Dijual Pada $299My Profile

  10. sedapnyaaa. arghhhhhhhhhhhhh dhla sy pun hantu cempedakk.. aduihhh. nk kene cari ni kak.ahahahha
    penmerah recently posted..Peluang Muncul Cover Utama Majalah Cleo & Cosmopolitan di Clinique Beach PartyMy Profile

  11. chow kit segala macam buah ada he3…
    azman recently posted..Bila Sibuk Melanda – Apa pun tak bolehMy Profile

  12. sedapnya cempedak goreng.. bau aroma dia pun dah terliur dah.. hehe
    klANA recently posted..Tempat Menarik Di Pahang – Tasik Chini (Pt 1)My Profile

  13. buah cempedak goreng memang saya suka
    Juan recently posted..Cik Ika Yang Pandai MainMy Profile

  14. tiba tiba teringin makan cempedak jugak!
    ema82red recently posted..Daftar Pra Sekolah JAISMy Profile

  15. alhamdulillah. besar2 cempedaknya. bijinya pun makan sekali pun sodap

  16. Wah beli buah cempedak hendak buat cempedak goreng. Bolehlah jemput sekali. :-)
    akubiomed recently posted..Baby Aslah bermain arnab comel di Floria Putrajaya 2012My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation