Dapat Juga Buah Cempedak

Salam, tekak mengidam nak makan buah cempedak, dan alhamdulillah setelah mencari hampir seminggu akhirnya dapat juga, syukur sangat, tertunailah hasrat di hati.

20120703-114504.jpg

Buah Cempedak ni kami jumpa di Chow Kit, kat Klang ni tak jumpa, Shah Alam pun sama, nasib baiklah terfikir nak cari kat Chow Kit, giler jauh hehee tapi puas hati sangat, beli sebiji, berat dalam 2kg++ Rm 15.00, murahlah juga kan?, lepastu beli sekali cempedak goreng tu, kami makan anak beranak dalam kereta *punyalah tak sabar hahhaa*, besoknya projek buat cempedak goreng lagi kehkehkeh.

- Nak tau saya sakit perut dek melantak banyak buah cempedak ni, syukur dah lega huhuhu.

Sent From My iPad2

19 Comments on Dapat Juga Buah Cempedak

  1. dennis
    July 7, 2012 at 4:35 pm (2 years ago)

    tak termakan cempedak kat rumah nie. kesian buah tu…pengsan

    Reply
  2. Blog Asyraf
    July 6, 2012 at 5:18 pm (2 years ago)

    Saya tinggal dikampung, tiada masalah untuk mencari buat cempedak, setiap tepi jalan mesti ada jual hehe :-)
    Blog Asyraf recently posted..Sunnah Dan Adab Hari JumaatMy Profile

    Reply
  3. Denaihati
    July 3, 2012 at 12:40 pm (2 years ago)

    alhamdulillah. besar2 cempedaknya. bijinya pun makan sekali pun sodap

    Reply
    • yanmie
      July 3, 2012 at 12:21 pm (2 years ago)

      Salam, hahhahaa dah abislah, tinggal biji je :D

      Reply
      • akubiomed
        July 3, 2012 at 2:13 pm (2 years ago)

        Tinggal biji sahaja. Kempunan Mak. Ha..haa…

        Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge