Salam, tekak mengidam nak makan buah cempedak, dan alhamdulillah setelah mencari hampir seminggu akhirnya dapat juga, syukur sangat, tertunailah hasrat di hati.

20120703-114504.jpg

Buah Cempedak ni kami jumpa di Chow Kit, kat Klang ni tak jumpa, Shah Alam pun sama, nasib baiklah terfikir nak cari kat Chow Kit, giler jauh hehee tapi puas hati sangat, beli sebiji, berat dalam 2kg++ Rm 15.00, murahlah juga kan?, lepastu beli sekali cempedak goreng tu, kami makan anak beranak dalam kereta *punyalah tak sabar hahhaa*, besoknya projek buat cempedak goreng lagi kehkehkeh.

- Nak tau saya sakit perut dek melantak banyak buah cempedak ni, syukur dah lega huhuhu.

Sent From My iPad2